Cù que purtari una corta chaussure?

Una cammisa necca, senza dubbitu, hè una di e varianti cumerciò di a ropa invernale, in più hè assai stylish è calidez. Sì u vostru piacevule di ghjucà cum'è una chaire, è ùn sanu micca cumu fà per questu - stu articulu hè per voi.

Cù ponu?

Prima di tuttu, se ùn pudete micca glurificà di una figura slim, sceglite i vostri chjassi di u grignu stinciali. I mudelli breve avvienducianu i capelli finti.

Una cammisa curta pò esse mischjata cù jeans (strittu è classicu), trousers ordinarji. Una chaise chaise longue hè ancu usatu cun una falda, vestiti, leggings.

Una cammisa bianca cun quellu à pezza pò esse stallata cun pantaloni blu (da u bughjone à lume). Inoltre, pudete supplementà a calzola bianca per un catu largu di culore cuntrastanti, è coglie i stivali alta cù stivali .

Sì sceltu una corta nìvura di caccia, ricorda più di a forma di a chaise, da coglie i jeans strappati, o ghjunciti chì enfatizanu i vostri zunti. Pudete ancu aduprate pichju curtume è stivali cù stanchei straggiati.

Calzature è accessori

Dopu una grande impurtanza hè ancu l'scelta di sapori armonii. Sò beni cumminati cù schietti bianchi per u pezzu di u pilatu (nantu à u cunclusu è senza), stivali, in più di stivali cù stivali. Danu a vostra impresa di a femine è a uriginale.

Se trovai jeans, finu à questu quì cun boots additùtemi boni cù stivali, stivali cù trimati di fur.

Per una scelta elegante, dà preferenza à un bassu, ma un talamentu. A cumpletta di a vostra imagina detti alcune cù cumpetente alcuni - Cappelli, bufalini, cintura, guanti è sacchetti.

Vulete dà più luminosità è sprissivu à a vostra impresa d'inguernu cù una calzina fina? Allora vincenu un bufellu chjaru o ruscello.

Se prefete u sportiu, pudete piglià un caprettu cù ei flappi da l'ore à a chaqueta di punta.