Lavu u to nasu in casa

Rinsing u nasu hè un prughjettu scumparitu, ma hè assai utile. Hà cunnisciutu parechji perchè a zitiddina. Allora ùn pudemu micca apprezzà tutti i so vantaghji. Ma l'oghje, lavà u nasu in casa ancu per quelli chì in a zitiddina di sta prucedimentu scunfunditu cum'è u focu, diventenu u solu solu solu pè u trattamentu di i friddi, riffruti, gripe.

U modu più efficafogliu per lavà u nasu

Comu pratica hà amparatu, questa prucedura aiuta assai pirsuni di ridivà di u fretu megliu da i medicamenti muderni. A lavulazione intervene influenza favorevolmente a mucosa nasali, a irrigazione, purificazione di pus, mucus è lavà tutte i microorganismi preghjudizi.

Efficiency, harmlessness, a disponibilità hè assai distinta à una lista completa di i beneficii di u lavu di u nasu in casa. Se realizate u prucedimentu immediatamenti dopu à l'iniziu di a malatia, l'infezzione serà più difesa di sprezza in u corpu, rispittivamenti, a riperforazione sarà pronta, è u sughjettu sarà micca infittivi.

Appricchendu cù i stani diagnosi:

I specialisti ricunnoscevule ancu per i cumpitenzi per lavurà pratiche preventivi.

Aduprate per lavà u nasu pò esse folklore è farmazia:

  1. Soluzione pruvenu di sal marina . Preparate in casa è faciule. Salt hè vendutu in a farmacia. U pianu di una cullizzioni di quì aghjunghjenu in un vetru d'acqua è stitch. A suluzione ùn deve esse micca troppu cuncintrata, perchè si stà mite a mucosa, diluce cù l'acqua. Se ùn ci hè micca pussibulità di truvà u sali di mare, ùn anu micca paura - utilizate una solu sulienta cumuna.
  2. U mètudu perfettu - Furatsilin. Questa droga antimicrobià, chì in vendite farmazioni in a forma di una solu solu. Ma s'ellu ci hè necessariu, pudete adupà Furatselin in tablette - una cosa chì sfracicà è fate un vetru di acqua calda è purificata.
  3. Un rimediu folklatu bellu cunnisciutu per lavà i nostru - solu settimonali: chamomile, eucalyptus, calendula. L'unica condicioni - prima di lavà, u calchinu deve esse filtrata through cheesecloth, perchè a solu suluzione hè neta.
  4. Per lavà u nasu, pudete ancu aduprà una solu di droga. In più di u sali di u mare, a so cumpusizioni cumporta oghje l'olii essenziali.
  5. Aiutà à u trattamentu di a suluzione cumuna è a salina cumminenti di salina.

Cumu puderà lavà in bocca in bocca in casa?

Oghji, dispusitivi speziale per lavage nasali sò stati inventati, ma in principiu, hè abbastanza pussibule di trattà senza elli. Pudemu reemplazarà cù una siringa ordinale o siringa. Ci hè una altra alternativa, chì hè utilizata per a tecnulugia di lavura indiana, - teapotte speciale.

Per a prucedura di lavà u nasu di a casa hè più bè:

  1. Fighjatu à u lavatu o di a tina.
  2. Inserisce una solu suluzione in una siringa o siringa è lentamente entre in una nippa. Se fate tuttu u dirittu, u licitu spuntà da l'altra nostàlla.
  3. Fate cusì cù a seconda nippa.

Cù un edema pronunzianu di u nasu, cusì chì u prucedimentu hè più effikau, hè cunsigliu per utilizà ghiochi vasocitritivi.

Sì avete a paura di fà u lavà, pudete piglià un pozzu: s'inclinà a volta di u capu, pour una solu solu à u nasu, è dopu à un mezu di minuti, sopra a bocca appena.

U liquidu lavatu ùn deve esse à una temperatura ottima - micca troppu calza, ma micca di ghiacciu. Ùn simu preoccupariati solu chì a parte di a suluzione si metti à a gola - hè chjaru bellu, per i principianti. Per evitari, provite di rilassà quantu pussibule durante u lavaghju.