U Musée Narryna


U museu sorprendentemente originale "Narryna" hè unu di i posti chì devenu visitate, un puntu di punti di a cità Tasmaniana, un cantonu di a storia, cultura è creatività.

Storia di u museu

Questu edifiziu anticu fù struitu in u 1836 da u capitanu di u mari Inglese Andrew Hag, chì compru a terra da Robert Knopewood, chì era u primu sacerdò in Tasmania. I primi decennii dopu à a custruzzione di a casa passanu da a manu, hà vissutu quì u alcuni di a cità, è parechji eminenti Tasmaniani. In u 1855, à a insistenza di a Società Storia Tasmaniana, u museu di u populu era apertu in a palazzu, è piazzava in a cullizzioni più ricca di l'artisgianu australiani di u XIX sèculu. In fattu, Narryna divintò u primu museu di u patrimoniu cumunista in u paese.

Cosa interessante in u museu?

U museu "Narryna" hè veramente un tesoru di a cità di Hobart è si meriteghja induve l'attente. Questu hè unu di i meglii esibizioni, dicendu à a storia di l'Australia di u XIX seculu. E in Narrosi Patrimoniu Museu sò parechje exhibimenti di costumi nazionale antica.

U museu hè custruitu in un stile georgiano cù l'architettura di rossu è brique. In ghjiru à l'edifiziu hè un patio, induve un anticu granariu. Una robba interessanti hè u pianu in a casa. A parte chì hè stata apposta per u patrone, dispostu à l'agate di Nova Zelanda, in l'altra parte, induve i so servitori eranu suprattuttu di vive, i piani sò fattu di un pinu Tasman più prezzu. Frà l'ogetti di u museu Narryna pò esse truvatu cum'è oggetti di a vita di l'annunziu, è dinò l'arti maestri.

Sfurtunatamente, a situazione in a casa hè stata persuada significativamente, postu chì u Capità Haig, quandu surtia di sta casa, vendìa a maiò parte di a so prupietà. In ogni casu, u mubile di quellu tempore, ogetti da a porcellana, argentu, opere d'arti è i libri sò stati cunservati. Per esempiu, un grandi valori hè una tavola di palisadera. Tali l'articuli foru usati per salute è sorte elite tipu di tè, in u XIX seculu era un bevanda di l'elite, è u tè era accettatu sottu chjave è chjave. Attenti à l'uffiziu di u seculu XVII è a scherma di u focu.

In u primu pianu di l'edificu sò una cucina, una sala di vita, un comedor, una uffizione è una sala di colazione. In a cucina, ci hè una cullizzioni interessanti di figuri cumparsciuti di u pinellu Tasmania, è ancu un gran numaru di platti di porcellana. Inoltre, hè una ghjustu ascendenza, da quandu u primu è u siconda pianu pò vede una sala di zitelli è una stanza per una babbu, carattarizata da bassi. U spaziu di i zitelli hè cumpostu di ghjoculi di quellu tempu, quellu chì ci sò assai boni, libri, mobili. U sicondu ghjuvendu hè attribuitu per i chambres, u più luxu di quale hè, sicuru, u chjaru maestru.

Dopu avè esaminatu in l'internu di u museu, ricumandemu chì vede à l'internu di vedere u granaghju, chì oghji ancu alzà exhibimenti è di maghjina parte di l'exhibiti. Dichjate sò u giardinu in ghjiru à u museu è u patricia cù una caricatura, furia è altri abitazioni.

Cumu ghjunghje?

U Museu di Patria di Narryna si trova in a parti storica di Hobart, a capitale di Tasmania, in a parti cintrali di l'area di Battery Point, in u medio di un anticu jardinu.

Per visità u Musumeu Narryna, avete bisognu di vola à u Sydney International Airport o Melbourne , dopu in i viaghji domestichi per arrivà à Hobart, è da quì, cù un taxi à u museu. Se si trova vicinu à Battery Point Village, tandu avvulemu chì viaghjate à u museu à pedi, a strada hè assai pittoresca, è, à traversu, puderete vede altre musei è di galerie, a chiesa di San Giorgio Chjesa, etc.