Sal di mari per lavà u nasu

A causa di l'altu cuntenutu di i minerali u salinu di u mare, migliurà aiutà à u fruttu cumuni, a sinusitis è ancu e malatie di i vini respiratori inferjuri. Naturale è accessibile per qualsiasi rimedii ponu esse consideratu unu di i megliaghjanti assistenti per u lavamile di u nasu, ancu in i zitelli.

L'azzione di u salinu di mare

L'usu di a sal marina per u nasu hè ovate. E numerosi minerali chì incursenu in a cavità nasale, saturanu a mucosa è intrinu u sangue. Questu hà assicuratu un incrementu in funzioni protettiva di mucosa. A solu suluzione di u mare si pulisce a cavità nasale, i sinuses è nasofarinesi da u mussu, u polvara, cusì distruzendu i microfosculi patogeni, scaffendu a inflammazione di a membrana notturaria è a riduzzione di l'edema, chì stà indegisce in fine u benessere di u paci.

Dopu un pruduttu cù l'aclaramentu di u nasu, l'attuali vasocitrictivi facenu attualmente, perchè nisuna sustanzzioni straniera prevenu micca a droga per penetrà in a destinazione. Per i zitelli chì ùn sapianu cumu suluzioni è chì ùn anu micca usu di e pate e spruzzi vasocitbitivi, a suluzione di u salu di mare hè u primu è praticamenti l'un solu rimedellu seguru per un friddu.

Ùn solu trattu, ma ancu prevenzione

L'acne nasale cù u salinu di mare hè indicatu solu per i friddi. A ghjente chì cuntene l'exacerbamentu di e cundizioni allergii, in particulare in primavera, pò ancu esse smarchette di u lavu. Dopu tuttu, l'allergenu hè prestu sguassatu da a cavità nasali.

E ancu a persona sana pò cunsultà u lavatu regularmente di a cavità nasale cù l'acqua di u mari como prevenzione di i friddi. A suluzione salina nò solu cleansi, ma ancu regulanu u prucessu di a pruduzzione è a cunsistenza di u moco, chì hè pruduttu da i celi di u cunchju internu di u nasu. Stu slime hè necessariu per a prutezzione di a cavità nasali cum'è a porta di l'entrata à u corpu umanu, è dinò a realizazione di a funzione di filtrazione.

In a staghjunazione fridda, sta funzione hè disturbata in quelli cunfinanti, e crescita di u mucus diluitu si appareva, a cavità nasale ùn hè micca pulita bè appuntu, a immunità locu disminuisce, è i microorganismi patològichi pò penetrenghja in u corpu umanu, causannu malati. U salitu di u mare per lavà i nostri cimi è migliurà e proprietà è a cunsistenza di u mucus intranasali, rinnovendu i so funzioni.

Ùn ci hè nunda complicatu

Ùn avianu a sapi manera di lavà in bocca u nasu cù u sali di mare. Per questu avete bisognu di observà e reguli stuperi:

U prucessu stessu hè megliu realizatu nantu à una lavagna in u bagnu. Pique nantu à u lavamanu, a testa sarà distesa in a parti è in a fossa nasale di presentà un lìquidu. Cù manipulazione propria, i peccati è a cavità nasali sò lavati cù una suluzione chì, cù u mocu, si sparghje da a bocca. Un vetru di liquidu deve esse abbastanza per un lavatu. Se u prucessu hè realizatu da un zitellu chì ùn sape micca u colpu, u slime hà da esse chjapputu cù un aspiratu.

Quandu trattanu i friddi, sti rinselli sò ripetuti 3-5 vittori à ghjornu. Ma ùn cunnuccerà chì un pocu lavatu hè improbitu di aiutà à rinsignà a rapidità di l'infezzione è sò megliu utilizatu com'è una medità di supportu. Per esempiu preventivi, un lavatu regular hè abbastanza.