Kalamondin - cura di a casa

U locu nativu di a fioritura di Kalamondin hè Àsia Suduesta. Perteneta à a famiglia di i rotte, è hè cunsideratu un hibridu, chì hè sviluppatu da travagliu di mandarin cun cancan (fortunella). Hè u secondname di u fiore - tsitrofontunella. L'abitanti si chjamanu u calamondin un mandarin roomy. Kalamondin hè una bella pianta cù foglie verdi brillanti, fiori bianchi, exuding un aroma agradable è delicatu. I so frutti sò oghji-orughjanu in 3-4 cm di diametru cù una pelcula fina, polpa aciosa è molti poni. In generale, assai pruduttori di fiorettore gustate à vede dinò un fugliale straziariu in u so finestru. È micca solu per i so frutti: sò comestible, ma u so gustu hè spavintosu. Ma chì inusualità l'internu porta tedesca falla, fructifying all year round!

In ogni modu, ùn tutti ùn sò micca familiarizatu di cumu cultivà un Kalamondin. Intìtelu di aiutà e dà cunsiglii utili.

Comu a cura di calamondin?

A causa di l'aspettu insolitu è ​​piacevule, Kalamondin hè spessu assignatu per i vacanze. Sì ancu avete ricevutu tali presentazione o avè acquistatu sta fiorite, ùn anu micca peghju, citrutintinu ùn appartene micca di i capriccii rapprisintanti di a flora di casa. Cuscenza per ellu hè abbastante semprici. Puderanu perfetta à l'invernu in appartamenti cù l'aire secatu è in l'estiu hè cuntentatu cù un balcuni. Hè necessariu di riorganizà a pianta in tale manera chì l 'illuminazione brillanti, ma di diffusa, hè cascata nantu à questu, per quessa, nisun raianu diretta ùn deve esse. A temperatura più favorevule per a vita di Kalamondin hè 22-25⁰C à l'estiu è 15-18'à in invernu (una temperatura moderata hè impurtante per un bonu fruttu). In quantu à l'acqua di Kalamondin, deve esse signalatu chì hè una pianta bè effichu. Hè spesa cù acqua calda ogni volta in a cima di u latru di u siccu. Bonu, ùn ti scurdate di spruverà a corona di a fioritura. Per fà una forma bella, a pignatta cù a fioritura devendita ogni ghjornu 1-2 mm.

Aduprà abbivunità in tutta l'annata 1-2 è u mesu, perchè citrofortunella sempre porta frutti. U vistimentu di ghjunghje duverebbe entrì à a terra è sprugliu nantu à a corona.

Cumu trasplantà a Kalamondin?

Aghja in mente chì calamondin necessita un trasplante dopu a compra. Hè megliu cunsigliu quattru settimani dopu chì a pianta hè stata cun voi. Per fà questu, deve esse elettu una tescula spina, perchè u sistema di e raffinata di a citrophora hè ben desenvolupata. A terra per u Kalamondin deve esse tastata da u turf. In u fondu di u cisterna, a drenaje di 3 cm in altitudine deve esse dispostu, è in u pianu aghjunghje una rina di sabbia è rimettu in un ratio di 2: 1: 1. Kalamondin hè trasferitu à un pezzu novu cun un corpu eternu.

In u futuru, u trasplante hè duverà annantu à farraghju à u farraghju à u marzu, finu à chì a pianta ùn hà micca fiori è frutti. Per fà questu, aghju utilizatu un pote chì hè più grande chì l'u situ precedente. À u stessu tempu, hè pussibule attraversà u Kalamondin catturà i ghjovani rimesse per fà una forma crescente.

A propagazione di Kalamondin hè realizatu da e cuddeti o sante. Quessi sò stati arradicati à a sabbia in a primavera cù a terra è cuparti cun una putenza. À listessu tempu, fitouniormuli si deve esse usatu, postu chì i sconchi ùn fate micca e razzu.

Malachite è pesti di calamondine

In l'eventu chì a fede di Kalamondin falà, deve a cura di a temperatura di a sala. Questa "foglietta di foglie" hè di volte grazia à bordu, calda è regu, adupratu di acqua fria. Stanza di mandarina pò soffre di e pesti - aricchi aridi , pulatorii , biancu. Per purgà in un magazinu specializatu, bisognu di cumprà un rimediu è prucessu di u troncu è di e foglie di a pianta.

Cusì, cun cura attuale di Kalamondin chì ci hè fugliizazione è a so ricchezza annantu à voi hè assicuratu!