I so feministi anu oppostu i standards di bellezza di Hollywood è scarpite l'armpits Wonder women!

U feminismu radicali attacca militari à i standards di bellezza di Hollywood. Un altru scogliu era u novu film "Miracle Woman" è l'idealizazione di l'Amazon militanti. Per a prima volta chì prisinteghja in i libri di u scòderu americanu, a super-ragazza era micca solu a personificazione di u putere femminile, ma ancu un rolu di mudellu per parechji giovani feministi. Chì dispunia u discontinu trà i feministi?

In u filmu di Hollywood "Miracle Woman", u scantu Gal Gadot ùn solu esercitava senza bogità a tutti i trucchi è hà participatu à scelte di battelli, ma ancu cura cù cura cù l'apparenza! L'attrìzia, cum'è una donna verita, oh horror, rasatu l'armpiti! Hè u fattu chì hà causatu una onda di indignazione trà i feministi ardenti.

"Natura" hè sopratuttu!

E ragghiuti di scrive posti arraggiati nantu à e riti suciali è cenni per sapè chì a Wonder Woman permette di stallà nantu à u screnu cù l'armpiti faciulitati? In certi lochi è ovatviu chì inviàvanu à u processu di l'infurmazioni è u retouching di sta zona. Sicondu a trama, hè presumitu chì l'Amazonia ùn hè stata in cuntattu cù e persone per avè sapemu di e tradizione patriarcal è i normi di bellezza, è perchè duverebbe esse appena à u publicu.

Gal Gadot hè difficiule à a culpa di effeminazione, a zitella hà servitu in l'armata israeliana è cunnosci in prima chì una veru militare si parla, ma chistu ùn l'hà micca salvatu da accusatori di sustegnu l'standards di bellezza di Hollywood.

In u campu di l'opinioni feminista sò divisu!

Pocu sapè chì u prugettu di u feminismu hè assai heterogeneu, ùn hè micca surprisante chì micca tutta l'attacche à l'attrice è i cumpagni Michelle McClaren e Patty Jenkins. Kirsty Baines, un bloguore è ardente aderente di u feminismu è a pittura di u corpu, hà permessu à cumunu nantu à a trama di u trailer è l'scandalu chì circundava l'imaghjini di a donna meravigliosa:

Mi piace assai chì l'industria di a film nantu à a creazione di blockbusters tocca à u tema di una donna forte forte, forte è indipendente. Ma aghju dighjà avè adpetu chì staiu assai cuncepitu cù u fattu di retouching l'armpiti di l'heroina principale. Definitely - questu hè un passu retroviu è tutti i rializazioni di u feminismu in a industria cinematica sò ridduciuti à u cero. Pò esse cumpresu è accettanu a vuluntà di ogni ragazza per esse bella è attrattiva - questu hè naturali, ma ùn hè di novu è novu ajustatu à u standard di bellezza generalizatu. Chì cuncintu pudemu spiegariate cusì trinchiale cum'è l'armpiti faciuli di l'Amazonia? Ùn importa micca quantu forte, hè intelligente è dipende nantu à a salvezza di l'altri, se a zitella hà u capu esteticu sottu à l'armpiti o ella hè chjesa, o qualcosa hè sbagliata cù u corpu è di a faccia, u so heroisimu ùn deppiru micca vistu da l'altri! Ùn averaghju sbagliatu, i capelli di u corpu umanu è naturali, ma una donna ùn pò micca sguardi nantu à a so testa, o disgraziatu è u desideriu obsessivu di distrugge! Canto podrías vivir con este sentimiento de vergonza? Quandu avemu da esse pruvucati un corpu naturali di donna, senza teme à a cundanna è ridicule? Hè u tempu d'accetta tu è u vostru corpu!
Leghje ancu

U blogger pruvò senza alcuni accusations e insults per trasmette u missaghju di feministi, ma micca tutti accunsenu cù ella. Molti picceri truvonu u prublema assai dispunibule, invece di discussione di a parsunalità di l'heroina è di u prughjettu di blockbuster, feminists ardentu pricuronu per discussà è criticanà u corpu, ubbligatu cusì u so propri principii! U missaghju principali di u muvimentu feminista hè l'accettazione da a società di i normi persunali di bellezza è u rispettu per l'individuu, fora da a rigida critica di u corpu è di a faccia. Accusing the actress Gal Gadot è i direttori, assai feminisani anu spressu propiu ipotesi, sicondu i fimmineddi in i riti suciali.

Mentre i scuzzulii suciali di accusazioni mutu, l'utilizatori cambiaroni memetti nantu à u tema di l'armpiti Wonder Woman!

U michu cumicu cumplicatu e rete soziale