Mel Gibson trasfirìu secremente u dirittu à a fundazione caritatevuli cumuni

Ùn hè maiere tardi per scusassi: eccu ciò chì Mel Gibson hà fattu! Ricurdativi di l'incidentu vampatu u passatu à a celebrità in u 2006? U guvernatore di l'Oscar è firmatu da a patrulla di u pulizzeru borrava.

Un cinematograficu, cunnisciutu per a so lingua aggradata è u passatu civile intruduce, invece di disculuzioni è di dignificazione pagava una fine, cuminciò à culpè tutti i prublemi di u mondu ... i Ghjudei! In vista, ghjè a culpa per tutte e tanti guerrii è altre prublemi.

Di sicuru, sti dichjarazioni ùn pò stà senza l'attinzioni pû publicu: u mo Gibson hè statu attaccatu da un furore di critica da i Ghjudei è di diversi organizatorii non governamentali. Hè stata segui da u boicottaggiu di parechje studienti di film, è cun questu Gibson-direttore è l'actor Gibson era assai difficiule di cuncilià.

A carità hè micca per a fama

Ci hè vultatu chì l'attu di pensativu di Gibson a sfurzava di ripintinu è cumincià à circà un modu da a situazione. Hè statu truvatu abbastanza rapidamente - u fundatore di u survivore Mitzvah Project (una entità benedizzioni chì sustene a vittimi di l'olucaustu in 8 paesi d'Europa), hà dettu chì l'attore hà longu u so patronu secreto.

Leghje ancu

Zane Bazby a rappurtarii di l'attività di i so fundazioni è apprezzé tuttu ciò chì Mel Gibson fa per ellu. À u listessu tempu, l'attore ùn prupone di publicità i so boni scritti. Ùn elli micca solu listessi fondi per i contatti bancari di u funziunamentu, ma ancu participazione attiva à i prughjetti.