L'algoritmu per i babys

Numerosi studi linguistichi è psicologichi anu dimostratu chì u ritimu di u sviluppu di a parolla à u principiu di a vita di una persona hè assai più altu chì in tutti i seguenti. Allora, à circa 12 mesi, u vocabulariu di u zitellu hè un impegnu di 8-10 parolle, è in 3 anni si espandu à 1000 parolle!

In u terzu annu di a vita, u sviluppu di parlà diventenu a tendenza principali. U zitellu ùn solu sustene u so vocabuli, ma ancu hà amparatu à chjaramente di parlà u so sonu, prova un ritmu diffesu, intonazione, construe construczioni verbali, formule frasi. A cumpagnia di i genitori è i duttori à sta stampa hè di aiutà u maestru maestru a diversità di a lingua. Per u sviluppu di l'parlà è a correzione di disturbi risultati di u prucessu, i logaritmi per i zitelli sò creati - un settitu d'eseriti, induve i movimenti realizati sò accumpagnati da pronunzià u testu pertinente.

Scopu di i logaritmos

L'obiettivu di logaritmi per i preestranieri hè di superà e prublemi di u sviluppu di u parolle, è ancu di i difficultà assistenti assicuratevi cù funzioni non-parlà di a psique. In u stessu tempu, l'eserciti ùn anu micca solu l'aiutu à migliurà a parola, ma dinò di cuntribuiscenu à rinfurzà u sistema muscular, a furmazione di postura propria, è dinò l'attivamentu è l'evoluzione sensoriale.

U discursu, da una parte, hè interrelatau cù l'attività fìsica - più l'attivazione di u mutore, u più intensiu di u sviluppu di u parolle. In i cumplessi di l'eserciti di u mutore, u parolle hè unu di i fatturi stimulanti è di cuntrollu principali. L'algoritmu per i zitelli hè basa in a parola rhythmic verse, chì cuntribuisci à a furmazione di l'audioma verbale, a corretazione di parlà è respira.

A urgenza di logaritmi

L'impurtanza di i logistorii si trova in u fattu chì a maiò parte di i genitori focali in u sviluppu inizjali di l'intelligenza di u zitellu, in particulari, à a struzzione di lettura. A pratica di l'ultimi anni, marcatu da l'esprissioni di a pupulazione di e tecniche di sviluppu inizjali, palesa chì u sviluppu di i centres di u centru di rispunsabilità di leghje, scrittura, cuntendu "distraisce" da l'altri sfumagini necessarii di l'evoluzione psicomotrize di l'hemisferiu cutiduan di u cori, È hè u logarìmicu di a casa è u kindergarten chì aiuta à u zitellu sviluppà in armunia, gradualamenti è in cunfuranza cù l'età.

Eserciti per logaritmos

Eserciti per logaritimichi sò generalmente include l'elementi seguenti:

Tutti issi eserciti sò purtati cun cumpurtamentu musicale obligatoriu, chì, tra a listessa cosa, puru culori l'attività emotiva. Eccu alcuni simiculi esercizii chì sanu pò esse prutezione u mulinu è aiutanu à sviluppà a so machina di parolle è a migliurà i so cumpetenze di muturi:

U jocu "Hop-gop"

U zitellu sia nantu à i vostri ghjoscelli chì vi face. Chjapperà in parechji ritmi.

Hop-gop, gop-gop,

U cavaddu si n'andò in un galoppu.

Tireu u zitellu in una manera misurata, in u ritmu di e parolle (8 volte).

Vi daraghju un cavallu di dashing,

Aghju battutu cun ferrazzu.

Cumpigliemu ogni sillabba (16 volte).

Hop-gop, gop-gop,

U cavaddu si n'andò in un galoppu.

U ritmu hè listessu chì in u principiu.

Game "Steam Engine"

U zitellu si trova nantu à i ghjinochji davanti à l'adultu.

Pigliammu a manu in quì. Facemu movimenti riintro è fora, chì imitanu l'locomotiva, hà fattu pisu nantu à i ghjinochji.

Eccu u nostru trenu passatu,

Roti chjamate.

So-so-so-so.

Muvresse lentamente i manichi.

Tutte e roulette culpiscenu.

So-so-so, so-so-so.

A locomotiva a vapor cambiante,

Move rapidamente i manichi nantu à ogni sillabba sottuponutu.

Stop significa più vicinu.

U movimentu rallenti.

Du-doo! Du-doo!

Aghjustate un manicu di zitellu. Facemu movimi curti in alta è in fondu.

Stop!

I Pensi sò abbattuti.

Game "L'arbre"

U ventu chjude in i nostri carichi.

Waving a manu à u zitellu cù e to mani.

L'arbre hà influutu.

Aghjunghjite l'armamenti di u zitellu, è l'arraganu da culatta.

U ventu hè sempre tranquillu,

Coghju finamente ghjustu e mani di u zitellu.

L'arbre hè più di u più altu.

Aghjunghjite i bracci di u zitellu è tirave ellu.