Batik - master class

In u nostru tempu, cum'è ùn avianu prima, diversità tecniche di corsi di pezzi è passatempi chì permettenu di crià cose veramente unichi sò assai populari. Ù micca passà per a pupulazione è batik. Questu hè u nome di u tipu di pittura nantu à u tetu, realizatu da a manu, utilizendu composti riservati speciale. Se interessate nant'à sta tecnica, avemu prisentatu una classa maestra in batik per i principianti.

Cumu fà un baticu cù e so mani?

Patria batik hè l'Indonesia, l'isula di Java. Da a lingua régionale questa parola hè traduzzione cum'è "scribatu cù cera ardente". U principiu basicu in l'ingenieria hè u principiu di rumania. Questu significa chì certi lochi di u teatru sò cuparti cun composte spiciali (contorni), chì ùn permettenu micca a pintura à quelli posti di u tela chì ùn deve micca pintatu.

In generale, in batik propriu mani sò parechje tecniche: technique batik cale, tècnica batik nodali, pintura à aerumu, tècnica fredda batik. Hè megliu per i principianti à pruvà a manu à l'ultimu tipu, induve un compostu di riserva hè utilizzatu invece di cera, sìmulu à u gomma, chì hè appiicata da un canna di vetru o immediatamenti da un tubu.

Per travaglià in sta tècnica avete bisognu di diversità di materii, ma l'avemu dettu ciò chì hè d'utilità per a nostra classa maestra nantu à batik:

Batik technique - master class

Allora, quandu tutti i materiali necessarii sò dispunibili, avemu da creà una figura di u batik stessu.

Stage preparatoriu:

  1. Lavute u distinu di a sita cun detergente, rinfriscenu è siccà.
  2. Assimbliga u quadru, cogliu cù cinta di carta. Sta mette ùn permettenu micca fà spuntà u marcatura.
  3. Pigliemu nantu à u quadru u cuttimentu preparatu di u tela. Prima, arretava cun un button-studs una cantone, invece u restu. A sera hè appiicata bè eccillata, per quandu ùn ci hè micca distorsioni, stallendu cù botuletti kull 5 cm.

Aduprà u mudellu:

  1. Sceltu è stampatu nantu à scuole di pezzi pò esse trasfirrati à u tetu prima cù un lapis, pienu a stampa quì sottu.
  2. Dopu quì, i scuperte sò scritte da a riserva. Questu hè u puntu cruciali in u travagliu. Spout the tube lenta da a cima di u left corner à u dirittu. Estrude a riserva devi esse in modu uggu è cù una forza di pressu debbula.
  3. Partigghianu u tessili per secà.

Tissue di tacchino:

  1. Quandu a risatura di siccà, pudete aduprà a pintura. A mantenenu in mente chì u pittura di batik s'assigna rapidamente, ùn pruvate micca esse distractatu da un sonu stranu. U travagliu principia, cum'è regula, cù l'ombri di luci. In u nostru casu hè giallu. Brush the fabric in the yellow stripes. Aggiungere, induve esse bisognu di pintura russa, ombrezza in aranciu.
  2. Passemu à l'ochju di u pesciu. Quì in qualchi locu oghji hè visibule, hè creatu da imbulighjà u pittura amarica cù una gota di blu.
  3. U culori rossu era scurazione, quasi nìvuru, hè cunglinda cù una pintura blu.
  4. Avè chì l'ochji di pisci havi un pupulu annu. Hè scrittu in anticipu da a riserva.
  5. Quandu tuttu u pezzu hè ripresu, turnemu à culori di u tissutu in forma di l'acqua di mare. Wet the cloth lightly with water. Allora putemu mette e tinghje di u pezzu blu per ùn avè micca cuntattate l'altri. U pittura risicharà. Dopu, appricamu i tàzzii à u centru di i divorzii urighjinali esistenti. Repetite l'accionà finu à 4 volte è pigliate l'acqua di mare.

L'ultima tappa:

  1. Uttenite a scena per secca, pudete aduprà stu prucessu cù un secadoru di hair.
  2. In reverse, ferru a sita cun un ferru caldo in un tela di cuttuni perchè chì a pintura hè stata fissa.
  3. Pigliate a lavagna in panna cun detergente per lavà l'agentu di riservazione.
  4. Puderanu a tela, ferru è pull at the frame. Hè necessariu di decorari l'immubiliari cù un scunzione d'oru induve, dopu à u lavare off of a riserva, ci sò rai bianchi. Sei secche.

Hè tuttu!

Ùn deve aduprà a scatula in un bonu marcu è fate nantu à u muru in modu chì a casa è i clienti pò apprezzà i vostri talents.