Un gran fetus: una cesareà o un nascita naturali?

A spessu, e donne in a situazione chì un diagnò di un grande fetus hè pensatu: avarà esse un cesareu o un suministante naturali ? Avemu l'appressu a sta situazione è pruvate à capisce i matrimonii, cuntò da cumu u natuvolu succè, se u fruttu hè grande.

Chì significatu da u termu "big fruit"?

Un fugliu grande hè diagnosticatu un pochi settimani prima chì a donna chì incinta hè dovutu per dà nascita. In tali casu, u zitellu hà una altura di più di 54 cm, è u so pesu hè più di 4 kg.

Sicondu statistiche, in u circa d'aproximatu di u 10% di tutti l-imballati, pare parechji babys. I medichi sò cunzene un fenomenu tali, prima di tuttu, cù a migliione di e cundizzioni di vita è di u travagliu, nutritionu di nutizie.

Cumu dà nascita, manghja cumu hè diagnosticatu un gran fetus?

In regula, a donna pregnantnelle ùn pudere micca decide di cumu serà a realizazione. In quessi casi, a decisione hè fatta solu per i medichi.

Cusì u pattu naturali cun un fugliu grande pò esse realizatu solu in i casi chì u zitellu hè stallatu currettamente in l'utru è hà una presentazione in testa. Questu hè dinò quì sottu u cuntenutu anatomicu di a pelvis di una donna incinta. I so dimenisuni deve esse cumpletu in casu di a talla di a testa di u zitellu.

Quandu si dicisioni à esse a cesareani cù un gran fetu, o partiti in u modu classicista, i medichi si facenu cuntà u fattu, chì in vista di a grandezza di u zitellu, a so testa hè alta in a pelvisa petite. Comu u risultatu, a diferenza di u fluidu amniòticu anteriu è amnòggiu sussitu, com'è generale casu, hè assenti. Tuttu chistu pò causari un vultatu di u fluidu amnòticu. In ogni casu, u più grande periculu hè u fenomenu quandu, cù l'acqua in a vagina, u ciclu di u cordone umbilicale o ancu a pappagghia di u babbu hè cascata. In quessi situazione, cesarianu d'emergenza hè cuminciata.

Cusì, devi esse dichjaratu chì quandu decide u metudu di u cunsigliu, i medichi, prima di tutti, fate l'attinzioni à a currisponde di a talla di a cima di u babbu à l'intrata à a piccula pelvis.