Hè pussibule curta u capelli à e donne embarassada?

Parechji boi aspittàvanu un zitellu, probabilmente anu intesu di un gestu chì, durante a gravidenza, ùn pò micca cut hair . Questa hè una di e superstitions più cumuni trà e donne incinta.

Chì sò sti superstichemi basati nantu à e quali chì averebbe maritari averebbe tutte l'imbarazzare à vini cù unchiaghju capiddi o voi visitate un peluquero?

Intendemu di scurdà - per ottene un capelli cutichi o di ùn avè ottene un capelli cutte durante a gravidanza.

Signs è superstitions

Certi signure si dici chì i capelli ùn pò micca esse cutatu in tutta l'embarassada, l'altri argumeni chì ùn hè micca necessariu di scurzà ghjustu da aduprà.

In i tempi antichi, u capu era cunsideratu cum'è u cumuzadore principali di e forze vitalu. Hè stata creuta ancu chì i capelli ùn pò micca purtatu l'energia, per elli l'arma vendi à u zitellu. È, se u «canali» si cumparanu, a vita stà.

Altri credenze suggerenu chì un haircut durante a gravidenza pò guidà à u fattu chì u zitellu nasciu prima di a data di dispusizioni, scurza a vita di u zitellu.

Inoltre, ùn era micca cunsigliatu per e donne incinta in pienu i so capelli, solu i venerable. Inutili, l'assistente di u parturientu, Paraskeva Pyatnitsa seranu offriti è ùn aiutanu micca.

Ma in Chine, ci hè una altra tradizione: una donna, avèndula sappiuta chì hà da avè un zitellu, hè culà.

Per crede o micca di crede in queste signu hè a cummercialità di ogni donna. Ma si deve esse entrutu ch'elli tornanu à i tempi antichi, quandu tutti e donne facianu longu capelli, è i tagghialli era cunsideratu a humiliazione più putente.

Chì parli

Sicondu i medichi in u pezzu di u zitellu, una donna pò esse cutata u so capelli, se solu perchè hè unu di i cumpunenti di iegge. Dopu un capu longu senza tralata prima o dopu, cumincià à esse cutatu è perde l'aparicio. È questu hè digià un signu di a so salute.

Inoltre, u peghju di u gravidenza rializatu hè un buen humor per a futura mamma. E qualessu modu di parlà, si l'apparenza di una donna, dipindenti largamente di u so capelli, dettu fermu per esse chjapputu.

Dà un puntu medicu, è sicondu l'esurtazioni di assai donne chì anu fattu un capelli in u gravidenza, a diminuzione di a longu di capiddi in a mamma ùn hè micca influenzia à a salute di u zitellu.

Per quessa, u cortellu di u capeddu durante u ghjattu hè solu bisognu. Ma questu ùn hè micca significatu chì avete bisognu à corru per u parcheghju è urighjina di ridivà i capelli longi. Avemu parlatu, almenu, i prucessi più simplici per trimming and refrescante haircuts.

Sicondu i sperimenti in u cura di u capeddu, durante a gravidanza, a quantità di nutrienti è ammininati chì ingressanu à i capelli i crescenu, è u crescenu di u pilu hè cresciutu in u 60%. Ma doppu a donna chì dani nascita, i capelli sò cume. Per quessa, si avete un trimile di travagliu durante u periodu di gestazioni, aiutà à riduce a carica nantu à i capelli, è dopu à u nascita di u zitellu, seranu più faciuli per elli à survive à u periodu di crisa.

Quandu si spinghjerà?

Prima di fà un haircut, deve sceglie un ghjornu favorevoli. Questu pò aiutà u calendariu lunar . Cum'è sapete, u capu di capelli hè megliu in una luna crescente o in una luna piena. U capeddu dopu chì credeva bè. Ancu s'è quandu ghjorni smintechje u cunsigliu di i capelli, in seguitu sarà notu chì u capeddu mantene a forma è brilla.

Avanzendu da tuttu questu, pò esse cuncludi chì u capellu di a futura mamma ùn hè micca influenzia à a salute di u zitellu, ma à u stessu tempu faria facilmente facilmente a cura di i capelli. Inoltre, una visita a un parrucchieri pò fà una donna più atractiva è vintu à fà. Ma per u futuru picciriddu hè cusì impurtante cum'è a so mamma si sentenu.