Lullaby per i nei novu

A cumunicazione trà mamma è ziteddu hè un aspettu assai mpurtanti di l'educazione curretta. Ùn impedisce ancu per un momentu durante u svegliu di u zitellu, ancu in u prucessu di dorme. Hè particularmente impurtante di strufinà u novu in un ambientu calmatu è harmoniu, chì hè assai facilitatu da l'abilità di a mamma per cantà l'arme di corse.

A canzone di canzone per i nevicate ùn hè micca solu una voce di u sonu melodicu di a persona nativa, ma dinò una manera di aghjettà u zitellu à u mondu circundante. Tuttu senza esce cuneiforme per i sposi purtate a calmesse, amori è calidez. Hè pruvatu chì si un zitellu cantava nanzu di vultà in dorme, sarà addurmitu rapidamenti, cun tranquillu, è u so sonnu serà più profundo è produtivu.

I melodies in lullaby per i culori di nascita

Parechji parenti muderni ùn anu micca tempu per elli à cantà e ricordi di canzone, i canzunadime à i zitelli. Hè troppu preoccupatu di l'affari currusti, ancu per apprendre a parolle di rimi di canzone è i canzoni. In questu casu, un rècordu di canzunanti canzoni è melodies ponu vede à u salvata. Pò esse una copre nantu à u discu, cassette, è listessa in ligna.

U babblesu di u babbu per i zitelli sò sempre diffirenti. Si diferenze in ritmu, velocità è tematicu. Pudete cumincià à cantà quandu u zitellu hè in u corpu, postu chì ghjugna da a 20 simana di gravidenza, a parolla audizione accumenza. Stu primu studiu à a voce di a mamma hè solu benefica, perchè u zitellu s'imperessa, è a mamma, à u capu, aprende di cumunicà cù u zitellu è aprende i paroli di canzelli impurtanti, spicialmente da chì dopu à u nascita di u zitellu, ùn hè casi nuddu tempu per ellu.

Cumpagnia famosa per i culori di nascita

I megliu di i canzoni per i culori di nascite sò canzoni cù simuli parole chì anu un significatu pusitivu. Ùn eletti micca e melodicamenti folkiare nantu à u grigiu grisu è u fagottu, cum'è subconsciousemente chì u zitellu pridicheghja u so valore negativu. A melodia hè stata simplice possibbili, perchè l'alta poesia è a musica complicada ùn cose micca una mozza.

Hè mpurtanti chì i primi canzoni per i babysi sò esattamente in a lingua parlata da a so famiglia, è nantu à quale u zitellu stessu parlarà quand'ellu crecerà un pocu. E duie parole è melodie sò esse quelli chì sò stati prisintati in i so genes. Per quessa, ùn deve micca cantà canzoni in l'Inglesi o qualsiasi altra lingua più frequente, ancu s'e a mamma è u papinu vulerunu abituà u so figliolu o figliola in lingui straneri di nascita.

I canzoni di Lullaby per i figlioli pò esse ancu quelli chì sò adattati per i zitelli più antichi, chì guasi garantanu chì u zitellu remembremerà sta canzona per un bellu pezzu, è serà a so prussiana. In modu tipicu, a basa di tali melodies universali sò i testi simplici, amatori è saviani, in quale ci hè una quantità enormi di apprucciate à i zitelli, chì vi permette di trasmisione a pace, qualsiasi e l'attitudine pusitiva generale in l'ora di i cantà e attitudini pusitivi per u futuru.

Quì sottu sò i melodicamenti simplici, ma assai populari, chì più cà una generazione di i zitelli hè crisciuta. Sò assai faciuli d'amparà, anu un spaziu calmatu, spessu riittate vucali, chì vi permette di vedà questi cantoni cum'è l'impattu più pusitivu nantu à i migghiori. Unu di i canzoni ripeti u nome specificu di u zitellu, ma ogni mamma hà tatuu u nome di u so zitellu in u testu, chì a facenu unicu, furtificà a cunnessione entre a mamma è u so babbu novu.


Lullaby "Kotinka-kotok"

Kotinka-kotok,

Kotya hè una cuda grisa,

Venu, gattu, dorme,

U mo babbu pumping.

I à voi, à un gattu,

Paga pagu per u travagliu:

Prugettu biancu

Aghju vintu u collu.

I à voi, à un gattu,

Paga pagu per u travagliu:

Vi daraghju un pezzu di pie

E un vetru di latti.

Kotinka-kotok,

Kotya hè una cuda grisa,

Venu, gattu, dorme,

U mo babbu pumping.


Luluu "Baiu-bai"

Bayu-bai, allora u fiumu

U sole s'è ritruvatu à u restu.

A Porta Alyosha

Bunny guida una ballesta durata.

Zainki, zainki,

Ùn hè micca u mumentu di bainki?

À voi sottu u livupiu,

Alyosha - in prick.

Bayu-bai, Leshenka,

Vaju dormirà rapidamente!