Decoupage per i principianti

A più è più populari hè a dicurazione di parechje cose cù i so propria manu in a tecnica di decoupage, ma per i principianti avissiru avè elitu si selezziunate i punti più simplici per a decorazione.

Prima di principià a travaglià, maestri di principianti, avete acquaghjate cun ucze chì duverà necessàbbiltà cun voi per creà una decoupage. Allora ci anu bisognu di amparà a tecnica di travaglià in diverse superfici, è pudete dinò creà.

In questu articulu, vi cuntene à e classi maestri nantu à l'implementazione di decoupage per i principianti, in u passageru hè dipinta ciò chì deve esse fattu.

Master class №1: decoupage in un arbre per i principianti

Pigliarete:

  1. Da a napkin selezziunata, tagliò a parti culurata per quessa coperta tutta a fissa di u scapula. Staggiate i stori bianchi da ellu.
  2. Applica a culle di colore à u latu di u frontudu di u pruduttu di legnu è applià a Cola PVA à a cima cun un sbagliu. Hè necessariu di sparghjera u papetu per ùn esse micca burbuli cù l'aria sottu. Per fà questu, rinvià a napkin da u mezu à i vini. Superflluous wrap on the wrong side.
  3. Dopu chì a napkin staghjone secca, sguassate l'excedente di carta da curazione da u situ wrongmente.
  4. Tagliatu a seconda parte da a parti colore è pegà à u latu incorreu in u listessu modu cum'è scritte in u paragrafi 2.
  5. Dopu chì a cola hè stata secca, a pontazione deve esse apertu cù vernice 2 volte.

Per principianti, a tècnica di decoupage nantu à u vetru, l'arghjentu è i pezzi hè ancu adattatu.

Master-class number 2: buttigli di decoupage

Pigliarete:

  1. I fraschi lavati sò bè ​​fineurà cù l'alcohol, per degreate a superficia.
  2. Tagliate e sumere tutti i servitori in l'elementi necessarisi per a creazione di u dibinnu cuncipitu.
  3. Apply a brush a strata fina di cola in u pianu incorrectu di a napkin. Hè megliu ùn piglià molti di PVA, altri u rolu vi sarà spusatu è rumputo quandu hè elevatu.
  4. Applika à l'buttiglia, mette in u postu duv'è avete bisognu.
  5. Da quì sopra, appricamu un bonu capa di cola cun un sbagliu. Demu un bellu scurdatu è di scinniu novu.
  6. Dopu chì a seconda strata adattazione hè secca, appliice 2 stori di pintura acrilica à a superficie di l'buttiglia induve u patronu si trova.

Grazie à u caprettu di acrilica, sti fraschi pò esse usatu cum'è vasu, perché nè pegu è servitori ùn sò micca spuntati da l'acqua.

Master-class number 3: platti di decoupage

Pigliarete:

  1. Pigliemu un pezzu cù u disegnu chì vulete andcirle i viti di u pianu nantu à questu. Must retirite 5-7 mm.
  2. Tagliate un cercolu nantu à a linea.
  3. Fatecimu u cingulu in u mari, da circa 30-40 seconde, è questu tempu facemu turnà a piatta è diffuseghja una gruffata capa di PVA cola in u so fondu è i costi.
  4. Sceta un pezzu di carta à u pianu, è, partendu da u mezzu, si manca à i lati. Hè assai impurtante chì ùn ne esse senza burbuli cù l'aria. Per esse smegmatinu di migliurà, i mani anu aghjustatu cù l'acqua o cola.
  5. Per appricà i costi, hè bisognu di fà incisioni (5-6 punti) in tuttu a circunfazione di u circondu, è ancu usendu.
  6. Cugliu l'excedente di carta versu i canteri, è, po esse, sbagliati, pegati à u platu. L'aghjunghjeva nantu à una vetru è lasciate seccu. Sicondu u tempu, questu prucessu dura parechje ghjorni.
  7. Cubra i paper cù 2 strati di stampante. U nostru platu decorativu hè prestu.