Pagliatu addevu

I nostri ricetti offerte sottu, vi aiuterà u sabroso marinate pomi è i chillies per l'inguernu, è fà dinò un billet veloce in dui ghjorni. Ogni opzioni vi darà un merendumu aromaticu è salitu.

Chili Pickled Pepper - Instant Recipe

Ingredients:

Preparazione

Prima di scorcià, inizià prontamente u pebbilli degne. Scaricate a frutta da i foglie, scumpressate i castagni, è tagliate a carne in fette. Avemu poveru in una pienza di acqua, l'oliu di girasole ricunnisciutu è l'acitu, pour u zuccherinu è u salitu, disprizzate a vetta piccetta di pepite è calentate a marina è sempre cun forze periò. Sè siddu vulete, in u marinatu pudete ancu aghjunghjà e dentru di l'allevatu fragole è fresche.

Pudemu a meza a porzione di u pezzaru bagnu dolce preparatu in fioru di marinata, fretta dopu à rivoluntà d'ebbbe per trè minuti, da putemu in un putu o un altru cuntinuu per marinari è seguite u trattamentu termale di a seconda parte di u verdura. A prusizione, l'avemu dissemi à u primu batch, fassi l'allevu cù l'addevu è dopu avè rinfriscatu l'aghjustassi per un ghjornu o duie nantu à u largu di u frettu. Se vulete, questu pezzu pò esse chjapputu per l'inguernu. In questu casu, hè bisognu di prisintà taglioli cotti nantu à cuntenutu sterile stati, pour marinade d'ebbulenza, u suoru cù cuttuli fogghi è fughje per enfilà lentamente sottu una manta bè cù tàppi.

Chili marinatu cù alli

Ingredients:

Càlculu per un litru di litru:

Preparazione

Per riduce a gravità di a pratica, pudete chjappà i pezzi chilli in acqua calenta per una ora, o ùn pudete micca fà. E vitture ci devenu esse sanu sanu, periculate solu in quattru piazze cù una furceda o spaghetti.

Pusendi u pappà è soffiate in un vasu è fate mette cù acqua foglia. Dopu qualchì vinti minuti, l'acqua hè svantaia, aghjustemu a quantità è frétela in u lavu. Cumpulisce una nova parte d'acqua di u stessu voluminu è u mette nantu à a stufa. Dopu avutu fogghiu, aghjunghje saline, micca iodatu, zuccheru, pezzaru è nucliu è grani mustardi. Doppu cinque minuti di fogghiu, fassi l'addevu in un pienu di pebbri, è aghjunghje à u cuntinuu chjappu fattu in parechji pezzi denti di l'aziò è di vintu l'acitu. Immediatamente roll l'tapa cun un tufone è fassi vene sottu a manta o manta nantu à u fondu per un rinfrescu lentu.

Cumu piglia u pappagallo búlgaro in Armenian?

Ingredients:

Càlculu per ottu latti di litre:

Per marina:

Preparazione

In prima, u pezzu lavatu hè chjucu à a mità è purifie i graneddi è e rubuli. Ùn aghjunghje micca u foglie finamente, è i denti d'aziettu sò limpiati è se anu chjappu in dui o trè parte.

Avà, in un tavulinu largu, aghjunghjenu l'oliu vegetale, l'acitu è ​​l'acqua per u marinatu, è stanu zuccheru, u salinu, u pappezzu è laurushka. Avà in u marinatu di zuccaru, aghjunghjenu una una pianta à media mezza di i pezzi è blanchie ogni lotu per trè minuti, è ponu travaglià e so puntuale in un pezzu sottu a tapa, induve saranu più alluminati.

Scambià i tene di i pepite in frasi, sutterraniu cù verdi è l'agliu, è poi poverà marinata da un tavulinu, fate cù tagliolini è stati a sterilizazione in un vaso cun acqua furiu. Dopu à quindici minuti d'avutu in fogghiu, aghjunghjeghja l'articuli, girannu i vasci di pepite marinatu in u modu armenianu à u cima è eghjonecalli chjappà in questa forma.