Confiture di ciliegie per u invernu

Se tu cunsiderete un fan di documenti inuditori, un confiture di cilieggi per l'inguernu hè qualcosa chì vi darà un veru piacè. Questa dulzura naturale hè una crescita trà gelatina è marmellata, perchè pò esse usata solu solu per separà, ma dinò in u pane è ancu usatu com'è un rimpianu per un pezzu. Inoltre, l'usanza regulare di ciliegie in ogni mumentu di l'annu miglieghja a coagulanza di u sangue, hè una preghiera prevene di l'anemia è cuntribuisce à un incrementu in l'appetite.

Confiture di cherry avec gelatin per l'inguernu

L'aghjunta di a gelatina aiuta à ottene u pruduttu più veloce, in a so cuerenza cù a gelatina. Un tali confiture tapparà à u so gustu inghjustu ancu à i capigliri picculi, chì altrimente per un gustu agri ùn refusa di manghjà i prugne in a so forma pura.

Ingredients:

Preparazione

Rince u cilieggi beni è scumpressate l'ossi da ellu cun un dispositivu specialu o pin. Scroll the berries through a meat grinder, trasladate a massa in una grande vasetta, pour u zuccheru è posa un forte focu. Quandu u mischju cresce a bulletà, rinfriscà u calore à un minimu. Prima di fà un confiture di cilieggi per l'inguernu, ricordate chì deve esse cottu per almenu una mezzu ora. Allora aghjunghjite a villeillinu è mischjanu bè.

Quandu u bacca massa ricca, dissolvi a gelatina in un vetru di acqua calenta è vende in u confiture almost ready-made, cunglite bien, fate in frasi sterili e ricorda. Puderete custruttà a tua nun necessariu in una cantina o un frettu.

Confiture di ciliegie senza pesti per l'inguernu

Questu dolcezza hè vinutu per noi di Francia allora, ma sicura hà assicutatu nantu à a nostra cucina. A diversità di a cunfittura tradiziunali, difiere u gustu più delicatu, è hè assai piacevule per l'assenza di fossi. Sì ùn sò micca sapendu cumu di fà un confettu incredibule di cilieggi per l'inguernu, pruvate sta mètudu simplici.

Ingredients:

Preparazione

Fate i cilieggi per sguassà i frutti immatuli è astratti, scorcia i pedicels è lavate bien. Eliminate da i ciliegli l'osse, pusonu un magazinu largu è pour u zuccheru. Maturà a mezchemu cù e mani per evitari di dannighjanu i baga, è lasciate entre 2-3 ore. Allora aghjunghjenu u zucchero di limonu è fretce a massa di bacca in u calore minimu, in rimborsu constantemente è sguassate l'scuma, finu à u mumentu di frigge. Dopu avutu fogghiu, cottu u caldi per un'antra 4 minuti, chuleta sempre caldo in una licenziale è viaghja in frasi steriliizzati. Sicondu sta ricetta pè jam per cherries per l'inguernu, i testici d'esse stati abbandunati in 10-12 minuti, da quì sottu sottu à a manta finu à fretu è trasfiriti à un locu friddu è chjucu.