Piona trasplante in u veranu à un altru locu

Peonii sò capaci di decorate cù a so fiore splendida in ogni latu di paese. Dunque, sò particularmente amati di parechji ghjardinari. I fiori puderanu cresce per un tempu assai tempu in u stessu locu. Ma ore parechje o dopu averebbe bisognu di trasplante. In questu, avete de seguitu tutti i reguli necessarii di sta prucedura.

Peonia - trasferimentu à un altru locu

U traspurtamentu currettu di pioni implica a so realizazione pigliata à cuntà i seguenti punti:

  1. Tempi di trasferimentu di pion. U tempu ottimali hè di mità di aostu. I fiori anu da esse u tempu d'arruvinà l'arradichera è di stallà l'invierno.
  2. L'scelta di un locu per cultivà e piante. Per questu hè necessariu acchiarse cun pruduttu cura, chì da questu crescita normale di i culori dipende. Hè ricumandemu d'escludiri a situazione di pioni vicinu à l'edificazioni, chì questu cuntribuiscini à u so saturazione. Inoltre una bona opzione puderia esse posti vicinu à arbuli è arbusti. Pacenanu di a mancanza di umida è nutrimentu. In vista di questu, i peonii deve esse pittati à una distanza di micca menu di 1 m da l'arbre. In u stessu tempu, sceglite l'arbureti chì sò da u nordu o sud, postu chì ùn anu micca interferiscenu cù l'illuminazione di pioni da u raghju di u sole (u sole si move in u celu da u livante à l'ouest). Un puntu impurtante hè l'ottu di raghji diretta da u sole da pioni in u volumu suffissi. Per quessa, l'atterra si situeghja in un locu luminosu.
  3. Selection of soil for planting. Avissi a essiri neutrali è nisun casu acidicu.
  4. Preparazione di u fossu pè cultivà. Accumenza di coccu un mesi prima di a piantazione di fiori. Questu hè necessariu per u territoriu per pacallu. A fossa hà da esse diga un prufunnu abbastanza, da chì e razzi di i pioni anu una tendenza à cultivà assai. I dimenisuni più adattati per u pitu sò una prufundità di 70 cm è un diametru di u listessu tamantu. In u fondu pozzu un bucchju di rina o quattru piezzi di mattuni rotulati.
  5. Preparazione di sustrato nutriente. Per questu fiancu, u pianu hè mischieru cù humus o turf (2 litri), fintantu (300 g) è fertilizzante di fosforu (200 g). Sì avè crescita a pruporzioni, prutrezza u fiore di i peonii. U sustrato si spàrghjenu cù l'acqua è hè partitu per un mesi per ghjittà.
  6. Correge selezzione di l'exquisitezza. Hè bisognu cù 3-5 gulate è 2-3 razzi. In micca casu pudete aduprate un 6-rimanni o ancu più, cum'è a pianta sbarcà nantu à u vechju rizoma.
  7. A piantazioni hè realizatu da manera chì i rinosule sò enterrati 5 cm.

Hè accortu in un trasplante di peonii , puderà cultivà i pianti, è piacevule cù a so splendore.