Quandu si riplendaranu clematis?

Molte spessu ancu in u giardinu di più fiore più pensativu hè una necessità di trasplante piante perenne. In questu articulu, vi diceremu cumu, è più impurtante, quandu hè megliu di reemplendar clematis per ch'ellu ùn mancunu l'annu dopu.

Quandu hè pussibule traglse u clematis?

Pigliate un trasplante pò esse in a primavera è u vaghjimu, ma a seconda opzione hè megliu per questu. Hè cunnessu cù u fattu chì si ùn averebbe scuntatu i linii règula di u piantaggiu (finale d'aprili o principiu di maghju) o se u tempu ùn hè micca ghjustu, u zuccaru quellu annu ùn site micca piacevule cù u so fiore. Cusì, hè megliu di pattighjà clematis in u vaghjimu, perchè a causa di u fattu chì ùn ci vole micca più di splendore, l'arruferate sera megliu megliu è l'immunità di a pianta anu aumentà.

In u vaghjimu Clematis hè cunsigliata per esse trasplante in settembre. Per lochi situati in a zona climatichi più cália, ancu in uttrovi.


Cumu trasplante adulte clematis?

U prucessu di trasplante di u picculu animali di Clematis ùn hè micca assai diffirenti da u primu primu di piantazioni, ma ci sò dinò parechje peculiarità: U colpu di l'azurianu hà esse amurvatu da 12-15 cm o 3-5 cm sottu più nanzu chì hè stata pianificata prima. E nantu à i paisani lustrali ancu più di più - 15-17 cm. Hè correctu per determinar a prufundità di u fossu di lignu. Hè dipende nantu à a larga di e raghje.

Hè necessariu prunelli di rimesse è, se ne necessariu, e razzii, per permettà a pianta di ripiglià a radica.

Dopu u trasplante durante a sema à l'acqua intensa.

Sè avete avvistu chì i vostri clematis s'imbruta dopu chì u trasplante hè prestu andered, è ponu dì chì quì vicinu à e razzi ùn sò l'aria sottu u pianu. Per disperse di questu, avete bisognu à cumprà u tarritoriu cun ellu cù l'acqua è cumprà.

Per trasplante in u vaghjimu di l'adulti clematis s'era trattatu assai rispunsevule, perchè tuttu hè impurtante quì: a scelta di u situ di u pianu, è a preparazione di u fossu. Spessu depende di questu, l'arbulu serà presu o micca.