Shannen Doherty: "U cancer face una persona completamente diferenta"

L'estrema di a seria "Charmed" è l'attraversa "Beverly Hills-90210" Shannen Doherty l'annu passatu ùn venenu fora di e frontiere di i ghjurnali. Tuttavia, com'è regula, tutte sse albume relazioni à u passatu tristi di a vita Shannen: l'attrìghjilla hà statu cummandu di u cane di mama durante un annu è menzu. Cumu manceghja di ùn perderà core, hà dichjaratu in una entrevista cù u Chelsea Hendler.

Chjappà parolle nantu à u spettaculu "Chelsea"

L'altru ghjornu Doherty diventò u mistieru di l'auditu di Chelsea di u famusu presentatore di TV, l'attrice è u cummedale Hendler in Netflix. U tema di discussione hè a terrible disease Doherty. Shannen hà descrizzione di a so vita:

"Quandu era stata diagnusticata da u cane di cumbera, era struitu, scucchiariatu è teme. Avà capitu chì in questa maladie hè qualcosa bella, inusual è, sicuru, difficili. U cancer face una persona completamente diferenta. Sempre ch'e aghju cuminciatu u trattamentu, pensu chì averia stà u stessu, ma avà capitu chì a nostra maladie usu culleghja è custruisce torna, da novu muti, è di novu rinemu rinviventi, perchè bè parechje persone. Mi ricordu di ciò ch'e era cum'è un annu di fà. Pensu chì e mio qualità principali eranu indulgenza è curaghju. È avà capitu chì dopu à st'ora era stete sceccu di a realità. In fatti, era bisognu di ùn teme, ma solu per falla è cambià. Hè necessariu di ricquistà assai è accetta ciò chì succede à voi.
Leghje ancu

Doherty ricevi una ricumpenza per coriu

Shannen hè unu di i primi stili di Hollywood, chì hà dichjaratu oghje è spettaculi di storia di a so vita in a lotta contru u cancer. I so ritratti di cumu si raseghja a so testa causa di a forti capiscitura di u capeddu, hà fattu l'attrista l'stella più famosa di a dicadine in prumessa. Ancu u fattu chì Shannen hà patitu una mastectomia unilatariu, u cancellu cuntinuava à sparà più. Avà l'attrìccia hà da passà a chjucera è a radichiatria, u risultu dopu chì u pratice ùn u prete di mette. Doherty hà digià annunziatu chì hà prutezzione di sparà tutti issi teste, è publicate micca nantu à Internet. U 5 di nuvembre, a Società Americana di Cancer in Los Angeles ammendarà i Shannen un premiu di curaggiu.

A strada, l'attrìzia allora dìssenu in una di e so entrevista:

"U pessimu di u trattamentu di u cungru hè a incertezza. Nisunu di i medici seranu chì tutti quelli chì soffrenu è dolore dopu a quimioterapia aportanu un risurtatu pusitivu. Avà sò più temutu per u fattu chì ùn pudite micca prugettu u mo futuru, perchè ùn sò micca quantu più longu viiu.