Negru nico

Pariate chì i ghjardinagheriatu è di camioneri cagiunati ùn stanu micca sorpresa, ma i criatori ùn impediscenu micca u so travagliu. L'albicelu hà cunnisciutu assai per ogni unu di noi, u culore di i so frutti pò esse bianchi, gialli, aranci, è russi, quasi esce, forsi nìvuru! L'alberioni di u culore negru pò esse di variità sfarenti. U più cumuni di quelli sò variità cum'è "Prince Black", "Melitopol", "Kuban black" è "Terussu Néo". Dà l'alberghiera "Terusstu Nero" avemu da parlà in più detail.

Variété description

Description Apricot "Terciviu Neru" cumincià cù u fattu chì sta varietà hè un hibridu. Hè derivatu com'è u risultatu di u travagliu liberu di l'albicocitu cumune cù u ciru prune. I razzaghji di Crimea si pudiani riesce frutti à granu, chì righjunghjini i 70 grammi. A pelle hè pocu pubescente, chì spiega u nome di a varietà. Hè un culore morale scuru. U fruttu stessu gustu cum'è nettarina è prune di cirera à u stessu tempu, ma l'aranciu hè sentitu d'apricot. A carne di u fruttu hè succosa, i fibbra in questu prufunna, senza sensu in la bocca. L'albitanu negru sò una materia prima impurtante per a cunservazione.

Cultivazione è cura

Cù cura di l'albitori negra ùn hè micca più difficiuli di quelli cum'è ordinariu. Cum'è e so «parenti», l'albitori neglii cum'è posti solei è caliu nantu à u situ, ùn ponu micca esibuli è acqua stagnate. A terra megliu per u sembra di such arbres hè una mistura di arcilla, sabbia è turba in una ratio di 1: 1: 1. L'arburi d'alimentari sò deve manera moderata è solu fertilizzanti organici. Oghje-fertilizazione i árburi tolerate l'arbuli pitrichi chì a so mancanza. Periódicamente, hè bisognu di caccià e brani mortu è assai antichi da l'arbureti chì ùn portanu micca frutti o cede un cultu impurtante. A primavera, i zuccuni sò trattati cun solu solu di cal, chì pruteghja l'arbureti da e parolle è parassiti.