Parrucchieri di col

Riccu in vitamina C in u culacciu annu, risicu per ùn avè à truvà a nostra tavola, perchè parechji rappresentanti di a fauna sòia. A lotta di e pesti di a col è una scienza sana per ogni verdura, sfurtunatamenti, hè spessu necessariu di maestru di prucessu è d'errore.

Prima di parlà di e parsoni specifichi è i metudi di cummattiri contru, vale de menziu certi rigioni universali d'oru:

U vechju di primavera è veranu

Ùn sò micca e mosche affettati ch'elli sò persternati, ma e so larvule, chì penetrà in i radichi è capi, viulanu l'integrità è a pianta cumince à spusà. Un bonu metu di cumbattà una mosca hè a pianta in a vicinanza di l'agliu. Un'altra manera di salvà colti da e mosche di pesti è di pona in u primu piumu, perchè da u tempu di l'arrivata di l'insetti, hè rinfurzatu, è e larvini ùn pudianu criscà una foglia densa. Sì i larves anu attaccatu, hè bonu per l'acqua di a pianta cù una solu suluzione fresca (200 g di tabacco, 5 g di savonu, un bucket d'acqua calenta).

Affidi di u Cabbage

Àferu si faci cù u zuccaru di cole, sguassate da i foglie, chì, secondu chì sò quì sottu posti bianchi è torce. A prutezzione di cole da queste partazzu - pianta di tomates è basilica vicinu. E si àfidi si cumincianu à manghja a colti, avete bisognu di preparà un rimediu: un bucket d'acqua, un vetru di polvere di u tabacco, un vetru di fustu di lignu , una cuta di mustarda è una cuchite di savonu. Questa "puzione" persiste per 24 ore, è dopu sò spuljati cù col, chì dirigenu a suluzione à a parte inferior di e foglie, induve a pesta si hè stallata.

Cabbage whiting

À u primu preghjudiziu, una farfalla pregiata cù spots in i so alpi in casu cumpone una minaccia. Piglia u oliu sottu à e foglie, da quale in una settimana è a mità, sò e caterpillars è cumincià à devour attivamente e foglie. Dopu avè manghjatu un col, andà in l'appressu. U prublema hè chì i cavaddi ripigliannu assai veloce, è 3-4 generazioni di farfantarini pò figuranu durante a stagione. Ùn hè micca difficiuve d'avvà cumu si tratta di e parolle vurpenti di col - torna cun una soluzione biulogica, sta volta da dui vetri di cinni, una cullette di savonu è un bucket d'acqua.

Fossa di col (cruciferous)

Questu quì forsi anu li primi incontinenti di col. Appressu in u marzu, prima manghjemu a col uvagiu, è poi, finu à chì i cavuli di colti manghjanu i primi partisani, allughjà a pianta senza casualità di survival. Profilaxis di pulgi - scantu boni di scantu. In casu averebbe manghjatu ancu di ripruducerà, a sputigliu di u ghjornu di a cultura cù u polu di tabacco in una mezchea cù cinti sanu aiutanu.

Sbiglioli è babbalu

Queste i pesti ùn sò micca modesti, affettanu i foglie è e razzi. Pudete imparà u so travagliu da i foglie generale è a lumera, seccendu tracce di slime à u culore di u col. U metudu di pratiche hè cum'è cendizzioni, cun u salinu, pimentu moltu è mustarda secca, tuttu questu tuttu u spruchjaru a terra in a col è cava più di centimetri. U stessu ghjornu in a sera, sta mischju (digià senza sali) hè polinizatu da e piante. U metudu ripetutu una simana dopu.

Eppo, sapendu l'ingannu in persona, hè più faciule per a lotta, ma permettenu e parolle è e maladìzzu di col passanu à u culore di cultume è ogni estiu, sta bellezza virde diversifica a to table!