Uva "Super-Extra"

Molti varietà di racini ponu esse usatu per u duminiu in i lochi di u duminiu. Avemu l'urdinatu di scegliendu, è tenenu cunzute diverse caratteristiche, i termini di maturazione è i raccordji di i ghjardinari chì cresce uva in a vostra regione. In l'articulu sarete acquisto cù una variità d'attenza interessanti è degnu di a selezzione amatoriali di uva "Super-Extra".

Uva "Super-Extra": description of the varietà

U Super-Extra hè una uva di table chì hè stata creata in Novocherkassk da u criaturu amateur Yevgeny Pavlovsky, attraversata da Talisman è Cardinal cun una mistura di pollen.

E so funnamintali varietà:

A nova varietà sopra à u periodu di maturation tempore, chì hè eccellente per u crescente in regioni cun un clima chjaru. A maioria di baia riunioni in a seconda mità di lugliu - prima settembre.

A principal uppurtunità di questa uva hè u tipu cummerciale di un pezzu, chì cunsiste di baccardi di tuli dimenisuni: mediu, grande è grande.

Plantamentu è cura di i raghji "Super-Extra"

Siccome l'arbustuli sò troppu altu, anu deve plantatu sparingly, fendu una distanza di circa 2 m trà e piante, è trà e fila - 2,5-3 m. Per u sante hè necessariu di scelta boni piani. I posti di uva sò megliu situati da sud à nordu. Inoltre, i machadi pò esse sfruttatu da i muri uccidintali, uccidentale è u sud di l'edifizii.

Dui misi prima di cultivà o prima hè necessariu trinchera pittite (80x80x80 cm) o trinitria. E capi superiori di a terra (à 30 cm) sò aghjuntu à un locu separatu è fecundatu: manure, cinti (2-3 parolle) e fertilizzanti minerali cumplessi (500 g superfosfat). U tarrenu da u fondu di u fossu hè stata cunsacrata, è si hè chjucchju, è poi a mgerera cù a sona. A terra fertilizata s'aprì à u fondu di u fuscaru, abbunnanza eppuru è saldatu finu à a pianta. Hè necessariu chì a terra vicinu à e razzii di e raghji sò fertili, invece a mudedda prumove l'enigmetta è intrì in u periodu di fruttu più veloce.

Prughjettu deve esse immediata immediatamente dopu a compra, perchè e razzi sò micca siccati. Ci hè fatta cù questu:

  1. Per un ghjornu avete bisognu à imbiancà a piantina in acqua pura (pudete aghjunghje una solu sulidu di u permanganatu di potasio).
  2. Prima di cultivà, aghjustemu e razzii è sparghjenu per 3-4 ride, è allughjà u più forte.
  3. Pudemu a piantina nantu à u fondu di u troncu in un casottu di terracotta è pona in un fossu. Per fà questu, aghjustemu un munimentu di terrenu fertili senza fertilizzanti, mette uva nantu à questu, indettendu ancu e radiche, è scuzzulate cun u stessu terra.
  4. Dopu avemu spremu a terra da a cima, cuscà, l'acqua è fate in terra, finu à chì si sviluppa.
  5. Dopu à u tempu di u sembra, l'arbulu pritenyayut o refuggiu per l'inguernu.
  6. Dopu à pattighjà u raghju per un mesi, hè bisognu à acqua di 2-3 parmetti in intervalli di 1-2 simane.

Curingu di e racini hè cusì:

Fighjendu tutte e ricunniscendenza per u siveramentu è cura di a varietà di uva di "Super-Extra", puderà riapparà boni racolti di bachi utili è gustoso di u vostru parolle di frutta.