Una donna vera, chì hè chì piace?

Omi constantementi divirtìssinu di u desideriu di e zitate di truvà un prìncipe, ma per elli si vulgani speculare nantu à e so qualità è e regule di una donna vera, per sognu di quella buona mistress ella hè, una amica magica è una mamma cu curative. Di sicuru, in stu casu, parramu di a irrealità di truvà l'ideale da ogni ujetu di a muggheria sò sottoposti currettamente.

Una donna vera, chì hè chì piace?

Quale hè megliu tali puntuatu: a mamma di sette zitelli, una donna affarevule o vincitora di concerti di bellezza? E forsi per questu quì avete bisognu di ottene risultati in sport, o difende un duttore di a fisica nucleari? Sì l'eseguite à i omi individueli, dunque una donna vera cumminà tutti queste signi. In realità, questu, per suprattuttu, ùn hè micca occultatu, perchè i critichi deve esse riveduti, per questu quì sò solu dui parametri basi: borsch è una bona figura.

E postu chì i rapprisintanti di u sessu più forti ùn ponu esse claramente infurmati di ciò ch'ella hè una donna vera, deve di rinsignà in modu indipendenti di e persone per e persone . I riviste di a donna ùn sò micca sempre listessi per interpretà stu cuncettu cumplessu. Qualchidunu dicenu chì una donna vera si cumportanu cum'è una reina, perciò l'omi sò stacked, è tutti i capricci sò realizati nantu à una prublema mentale à l'universu. Altri si parlanu di una fiura fleurie di l'attrazioni, chì pò ancu pussibule.

Ci hè chì e cose qualchì qualità chì una donna reale ùn averebbe in a natura ùn esiste micca, è qualsiasi persona pò usà stu titulu, ma solu u so u so amatu pò paiunà per ella. Perchè ùn importa ciò ch'ella ripiglià a Madonna Emancipata, tutti volenu calore. Ma per piglià, avete bisognu à pruvà più forte di diventà un sognu ideali per u to cumpagnu chì tutti volenu mette com'è un esempiu. Ci hè una preghjudiziosa dumata nantu à a creazione di carriera. L'ironia hè chì per ottene l'estatutu di una donna reale, ùn hè micca bisognu à cunquistà l'alte di l'esfera di a cummerciale. Eccu i cunsiglieri di i magazini di e donne chì si parlanu di a bisognu di pensà à e so propria nicissità. Ci hè un desideriu di esse impegnati solu in a famiglia, esse una donna reale è creanu un cosiness, senza scurdà di esse interessante (micca solu in termi fisichi) per u so maritu. E se a pussibilità di l'autore realizazione hè veduta cù l'appiecu di a perfezione prufessiva, da domiciliate l'arti di equilibrassi trà a famiglia è di u travagliu, senza perde una goccia di a vostra feminità vera.