Melecha con mulberry e cherry

A cumminazzioni di u gustu di u foglie è di a ciliegia hè bella cunfrontu quandu u mandu di coccia da questi boli. Spicca fragranza cù sourzza piacevule. A dolcezza di a mulura permette l'usu di una piccula cantu di zuccaru, è l'acidu cherry acteghja cum'è un conservadoru naturale, cunservatu un gustu frescu di e manciavvi per un tempu longu.

Preparate stu marmu hè assai simplice. L'unicu procedente di cunsumu hè a rimudizazione daveru di l'osse di i ciliegie.

Una ricetta per marmellata cù cirasa

Ingredients:

Preparazione

Prima, risoltu i rinfrescati à l'acqui freti di ciliegie è muntezza, dallighjenu acqua, è sguassà e ciliegie. In u cuntinuu, chì avemu intreccià a marmellata, avemu sprezzatu a so foglia, saziatu a mità di a norma di u zuccaru granulatu, distribuisce a cecchera in sopra è pour u zuccaru restante. Lasciate e boli cù u zuccherinu per cinque ore o per a notte per aglutinaranu u zuccu. Fate calenzallu a massa nantu à u caldu pianu à foglie è fogghjulu entre cinque à siete minuti, trà a cuppa di lignu è di livà a scuma. Apague a pranzu, abbandunate i biscotti, finu à chjappà solu è rinfrescenu novu. Ripetemu questa prucedura almenu trè volte. In l'ultima tappa, simmu u marmu per trentà minuti, apague a coccia da l'avanguitu è ​​colpoverà nanzu cù fugliale sterile . Coperta cù cuttivate, rullu è sguassate sottu una manta bè calda finu à tuttu chjode.

Guardemu i pardi di jam in un locu scuru è preferibile chjaru.

Avà sapete cumu fà un cunfinuosa cunfine di muniti è ciliegie. Ci ponu esse travagliatu per una piccula - in l'inguernu par enjoyà u gustu maravigliu è l'aroma di dolce dolcezza.