Hè pussibile pirdunà a trazzera di u maritu - a risposta di un psicologu

A tradenza hè capacitu in un mumentu per distrughjini u mondu famigliali, chì era custruitu per un bellu pezzu. In cunterazione cù u tradimentu, u dolore è u disappuntu arrivanu à a famiglia. Dopu avè sapè nantu à l'avventura estrammulitali di u cunjetu, a donna pò cumprà a ricerca di cunsiglii da un psicologu, per pardunà a tradimentu di u maritu. Tuttavia, ùn hà micca bisognu di truvà a risposta esatta, chì l'especialista ponu offre solu suluzione à u prublema. A decisione finali hè fatta da a donna, basendu annantu à l'esperienza di famiglia è i so sentimenti .

U cunsigliu di u psicologu, pudete pirdunà a tradenza di u mo maritu?

A risposta di u psicologu à a quistione di se esse permette perdone a tradimentu di u maritu hè in unequocale: hè pussibule. In ogni casu, u prublema hè chì micca ogni donna pò truvà a forza per questu. Fighjure qualcuni in favore di chì hè necessariu pardunà a infidelità di u cuma:

  1. Tradimentu dice chì a famiglia hà una crisa di rilazioni. Hè, tradimentu hè una cunseguenza di prublemi in a famiglia. E in i prublemi familiarii, i dui cundutti sò culpabili.
  2. In una situazione ùn hè micca necessariu ghjustificà a vita di a famiglia generale. Questu hè solu unu di parechji momentimi, anche si troppu cunsatte, è cusciottu.
  3. Per via di a fisiologia, l'omi sò più faciuli succorsu à e tentazione sessuale.
  4. Tutti i pirsuni sò imperfetti, è tutti sò capaci di i sbagli. A capacità di perdone devi esse presentu in a vita di famiglia tuttu u tempu.

Audiologia di u psicologu, sese necessariu per pardunà a tradenza di u maritu?

In a vita famigliali, ci sò situazione chì a tradenza di u sposu ùn deve esse micca pardunatu. Avemu parlatu di situazione tali:

  1. Un maritu ùn hè micca cunsideratu culpale, ma accusa a so mòglia di tuttu. Sta pusizione suggerisce chì a infidelità pò repite più di una volta.
  2. Sì u maritu cambia sistematicamenti. In questu casu hè difficiuli di parlà di una famiglia vera, è a destinazione di eteri relazioni in a famiglia dependeranu solu di a patience di u cunjunore è di u so vuluntà di vive o micca di vive cun u maritu infielesu.
  3. Alcune donne ùn ponu pardunà un maritu cambiatu. Ancu in li paroli cume spuniale pardona à u so maritu, pò culparà a so vita per tuttu ciò chì succidia, avvilinatu cusì cun una vita cumprendenti.