Cù que purtari un vestiti turchante?

U culore turchese hè in moda per parechje staghjunale è hè difficiule d'imagine chì un ghjornu rinunzià u so postu vacante è vai "reste" in a fila di retrochju di a paleta di culore. Una zitella in turchese sempre attrae l'attenzione di l'altri, cusì hè frescu è satu. Ùn importa u culore di i capelli è a pelle di l'affari, a so età è a custituzione - turchese à a face di ogni donna. In ogni casu, u vistitu di culuri turchese hè bisognu di una prudenza di cura di l'accessori, più di un vistitu di un altru culore.

Accessori per un vistitu turquoise

U culuri turchese hè cusì autosufficienti chì qualsiasi altre culu brillanti cù cù cù u cundanna à u fallimentu. Un aghju successu à l'ombra calmu o neutru. Pigliate a cunnessione più cose:

  1. Turchese è beige. Questi culori combina immensamente bellezza! À un vistitu di "turquoise" di culore selezziunate i scarpi beige è un saccu. Hè assai boni per aghjunà l'ornamenti d'oru, ma u metalu ùn deve esse luminoso. Prodotti adattati cù l'effettu di u bronzu.
  2. Turchese è biancu. Questu hè in debtu una imaginaria romantica. U culore biancu dà una brillantissima lucianza e eleganza turquesa. Borsa, scarpi, bufali di lume ... tuttu questu pò esse bianca. À u vestu turcu in u pianu, poni nantu à e perle è tagliate i unghji cù laca bianca. Questa serata serete regina!
  3. Turchese è neru. U culore biancu hè un neutralizificante affidante! Abbigliate sucietà nìuru è ghjittassi una bracera di u listessu colore, avete sentu chì u turchese hà "calmu" è u vostru caprettu hà acquistatu un conservadurismu.
  4. Turchese è turquoise. Se poni nantu à un vistitu turcudu di u so culore di u listessu colore, hè faciule per vede chì site à a festa. Questa hè, veramente, l'opzione più festiva. Un clutch d'oru, un pocu d'ornamenti ... è un restu piacevule per voi!

Ma se in u vestitore chjappu ci hè un vistitu turcu turchinu curatu, i culori di culore pò esse un pocu frivulu! Pruvate turquoise cù blu o cù fiori verdi. Moltu bellu cù parechje cù culori turcomani di "culori". A cosa principalu, cum'è sempre, hè un sensu di prupurzioni!