Cumu avè ottinitu cù una pelle fair?

Ricusate in l'estiu da prufittà di soli hè assai difficiule. I rai ùn solu esaltà, ma abbandunate una piccola di ciaccione tentante. In ogni casu, l'ultime ùn si pò micca glurificà di tuttu. Comu, per esempiu, ponu sunbatte i persone cun purtà leva? Dopu tuttu, cuntattate cù u sole hè una lotterie per elli. Ancu parechji minuti extra si pò basta per fà chì l'epidermisa diventenu torna violeta-russa è cumincià à dolce.

Cumu prumuvirassi solu un omu cù una pelle fair?

Immediatamente, vogliu dì chì a pelle magica ùn hè micca una ragione per fà una cruz nantu à un tassu bonu. Ci hè parechje reguli. Hè abbastanza per adaggerà, è, finu à a fini di l'estiu, nimu hà ancu adimiente chì davanti à ellu hè un omu blondu:

  1. Sunburn hè acquistatu per risultatu d'esposizione à u corpu di ragi ultraviolet. Ddu tali cuntattu ùn ùn hè diventatu strinte pè a pelle, prima di andà in a spiaggia, pudete passà un pocu prucessu curtite - per un pocu di minuti, micca più - in u solarium .
  2. Prima di vultà à sunbathe, e persone cun pienza ghjustu ùn deve ne fù micca lavatu cù sapunite, appliate u prufumu o l'acqua scented. Tutti i prudutti di cusmeticu è di perfume ponu crescate a sensibilità di l'epidermisa à u sole. Ùn esse u megliu cù l'olii è di u salottu.
  3. Hè assai impurtante per piglià bagni di u sole in u tempu "right". U sole hè più aggressivu da 11h00 a 16h00. In questu pianu, hè megliu esse in un locu internu o sottu un canopy. E tenite in mente chì l'attire di a spiaggia ùn hè micca una "panacea" - ponu micca missu un petit percentuale di l'ultravviolet.
  4. Dopu quantunque pussibule, e tannicità cun una ghjusta pelle puderà, se constantemente cambia a pusizione. Ideale, avete bisognu à fate quì à quattrucci minuti. Muvimentu assai utile - gioco di volleyball, per esempiu - aiuta à cresce a circulazione di sangue è à u stessu tempu acciglia u prucessu di u metabolismu.
  5. Ùn ùn passanu troppu tempu in l'acqua. A superficia di l'acqua repele i rai di u sole, mentre chì furtificheghja i so effetti negattivi. Sò per favvi dopu ogni bagnu si deve appiicatu à a crema di u corpu. Serà aiutatu à ghjustificà l'epidermisa è u prutege da a radiazione ultraviale.
  6. Dopu à a spiaggia, ùn ti scurdate di piglià un piattu. L'acqua fresca deslicereghja a pelle è impedirà a pelle. Dopu questu, pudete applicà l'oliu d'oliu nantu à u corpu - per favvi.

Cumu à tannicari in un solarium o in u sole à i persone cun pane leggo cù una dieta?

Una nutrttiva propria hè assai impurtante. A sunbathe è mentificatu ancu in u veranu, hè chjaru cumu incluì l'alimentariu cù trisina, carotene, vitamini in a dieta: