Cumu lavatu i mani di a nut?

U simbulu di l'estiu in a zitella, parechje avete palme, pittatu cù inturnianza. Per purtà pane nuvole verdi cù guanti era micca persunale, è ùn ùn purtava i stessi guanti cun voi, veramente? Cumu lavatu i mani di a nut, ùn pensate micca. I figlioli vultèndusi in adulti, si sò più prudigi, ma i tannini verdi sò sempre puliti senza guanti. Avà solu a quistione, chì di lavà a manu dopu a frutte, hè diventata. Ci hè parechje scelta, ma a maiò parte di elle sò basati nantu à un misconcepimentu di a natura di a materia culurante di u walnut, è per quessa sò peculi miti nantu à cumu si puliscenu e mani di castagne.

U "insidiosità" di u ghjacciu hè chì a materia di colore ùn hè micca appaghjà immediatamente. Duranti a purificazione di i castagni, i mani ci vede un pochulu suduzzu, è pudete diventate chì questu coltu hè facilmente trasferitu da un lavoro di mani. Literatu doppu un pocu d'oghji, u culore appare è diventa marrone. U cunchju di castagne intruvule cuntene un tingiu di yuglon, chì hè abbastanza persistente chì nantu à a basa è di e marchi di cusmetichi muderni creanu linii di tinturi di u pilatu. Hè a causa di l'alta cuncintrazione di Yuglon, u zucchinu da a castagna mancu e mani cun un corru persistenti persunale.

Cumu sguassà u zucchero di castagne: miti è a rialtà

Opzione 1. Limoni contra a walnut

I cunsiglii tipichi tipichi, e, dicenu, u minimu efficace. Hè basatu annantu à l'effettu chjaru di l'acidu citrico.

Pros: disponibilità di fondi.

Cunsumatrì: piglià un bellu tempo per friccià. Possibbili ardutti di l'acidu citrico nantu à a pelle sensitiva.

Per pulizziari i manchi di u walnut bè foglie di limonu. Avete bisognu da a so peddi finu à quelle lampendu. Hè cresce chì u limonu aiuta à trattà cù petite travagliu, cum'è per sguassate una scorcia di frutto o blanqueghje a pelle di tinghje.

Option 2. Rough uva verde

Cunsumatizazione: l' opzione hè dispunibilialla solu per quelli chì cresce e so propiu raimatura.

U principiu d'accionamentu hè listessu chì u limonu è l'acitu.

Opzione 3. Cum'è lavagna a nurnu cù patate?

Qualchidunu cunsigliate per pulirate assai patate o ricciate una patata nantu à un grossneru è sottumette e mani in a massa resultante di purcina patata è fècula. U cunzigghiu hè basatu nantu à a crede chì e maniche di u nanu cù iodu, è iodu hè cunnisciutu di lavatu cù fècheru.

Pros: disponibilità di fondi.

Cons: l' abilità di una walnut à culore ùn deve micca da u cuntenutu di iodu in questu, ma in quantità di l'agentu di u culori di Yuglon. U Yuglon, ancu "disfrazado" per iode, hè cunsigliatu di u patata, cusì l'efficace di una tale strumenta ponu esse dumandata.

Option 4. U nostru industriale

Sò includenu cloru, u sapun industrial, chì purifica e mani di u maestru in salotti di l'automobile, è di puzzicatura.

Pros: attività alta di sustanzi.

Cons: danni di a pelle.

U meccanicu di l'azzioni hè più simili à l'effettu nantu à a pelle di sustanzi sutt'altra, chì sguassate a culle di u culore di a pelle, promettendu a rinuvvi più veloce di i celuli di a pelle. Ma i cumpurenti chimichi rivelenu assai u pelle. I benefici di un tali significa ùn portanu micca.

Option 5. Cumu lavu a purcha cù a pelle è steaming?

In questu casu, hè cunsigliatu per vapurà a pelle in un bagnu, appricà i scorci per sguassà a cima superiutore di i celeri di a pelle. Dopu steaming, pudete aduprà una crema blanchissima o una fetta di limonu. Dopu à u prucedimentu, e mani anu bisognu à averebbe manghjatu crema hidratanti.

Pros: accessibilità, praticità, efficacia.

Cunsumatichi: u tempu necessariu.

Perchè u coltu di uglottu hè assai resistente, discolore a pelle hè proficientale. L'ùnica solu hè à aspittà à un cambiamentu sanu à a pelle tinata, solu per accurtà stu prucessu è mandatu à u bagnu, scorci e steaming. Stu metudu aiuta à trattà cù a walnut durante un paru di ghjorni, mentri minimamente a ferita a pelle.