Cap di turban

Comu toccu, u turbanu hà più di mila anni in a so storia. Hè accettatu in generale chì a tradizione di u stallazione di un pezzu di tela in i nostri capi hà vinutu da noi da a Persia antica è prestu prestu à l'abitanti di l'Àfrica di u Nord, l'Asia Centrale è l'India. In u Medievu, è più tardi - i Mori, chì spessu sottu à u Mediterraniu à u core di l'Europa, introduciu stu toccu è rapprisentanti di a civilizazione occidentali. True, a difficult, for the most part tense relazioni d'i europei cun l'Arabi, è dopu - i Turchi, hà fattu u turban un ochju di manera odiosa di u vestitariu. Appressu à a luce cù un turbanu in a so testa puderanu furnisce, per a maiò parti, solu sporti esterni. A moda pompiatu XVII-XVIII seculi per un pezzu tempu manteneu stu caputximentu in un locu in u so patricia, finu à chì a siconda ghjovana tornò u turbanu era Napoleonicu.

Ma veramente u ricunniscenza mundiali di u turban hè stata di l'annullamentu di u stil Victorianu Paul Poiret. Stu coryphaeus di l'arti di disignu fubbe rinisciutu non solu per mandà corsethi femminili in l'oblit, ma ancu per u so aderenza à stu tocca spiciale. Cù a so manu lenta à u fini di u XIX - a primu settori XX, u turbanu diventa a più populari è à u listessu toccu universale. Sempre eccu orgogliu cù un vestutu ghjocu è un vistitu di caminari, cù una capanna di pelle è un vestitu d'u lume.

Turban in moda muderna

À u seculu passatu, u turban di e femine ripetitu hà rispetu à u piume di i tendenzi di a moda (ricurdate di u leggendi 70), è si ritirau in l'ombra. L'ultimu risultatu di interessu di i diseggituri di i case muderni muderni in stu toccu hè stata aduprata in u 2011 è ùn hè micca debbligliu finu à quì, in ogni staghjoni annata in u mondu oltremare in un novu, qualità in parechta stima. In i cullezzione di Issa, i turbani brillanti di i culori di neone culpiti, Armani prefé i cilesti nobili celu è nìvuru in combinazione cù l'exquisiti vestiti di sera. Un turbanu fattu si trova in una trova di sta stagione, è i capelli turbani da stu velu mudernu l'ottu munnu meritava a gloria di una di e tendenzi più chjappi di questu annu. U sicretu di una popularizazione persistente di stu capu hè simplice - u turbanu si va à quasi tutti. A donna in un turbante sempre stà bellu elegante è orientali ca si captivanu, inveci di a forma di a so faccia, a longu di pilu è età. Sè ancu di decisu di cumprà l'accessori in u vostru utopia, pudete, sicuru, cumprà un caprettu predilettu in a buttone, ma vi sarà più variità coseci u vostru stessu.

Cumu attaccà un turbante?

Ci hè parechje scelte tradiziunali per creà un turbante:

  1. Cumu attaccà un turbante da una panna? Shawl doblegate in diagonali, cercone u ritornu di a testa è cresce i ghjira longi di u patechju nantu à a frunti. Allora questi questi di u babu hè ind'è a volta di a testa, è u cantonu di u tessulu ghjuntu in u tettu hè imbratu allora è refuzzulate per u nuddu formatu nantu à a testa - u turbanu da u babu hè prestu!
  2. Cumu attaccà un turbante da una panna? Avete bisognu di una buona larga longa fatta di prima, ma micca u silo slippile. Cumpressammu a parte occipitalia cù una robba, trasfurmate a fini di u sciarfu nantu à a frunti, poi facemu a stessa operazione cruciali in u spinu di a testa è, à l'ultima, attaccà l'estremità di u panchina à u testa, inconià u restu "fille" in i pleitini di u tela.
  3. Pudete ancu fà un vende turbanu. Passammu a "manga" di un teddu elasticu chjave, in u mità di a so longa facemu un corpu di crochite (macerà nantu à a frunti) è cusì a fini di u bandaggiu in modu chì sta custruzzione serà situata sopra à a volta di a testa.

Pruvisione è piaceutri cù a so bellezza è u gustu!