Stile gita in vestiti

Questa subcultura di u ghjovanu , cum'è i Goti, nasce in l'anni 70 di u seculu passatu. L'adulescenti principiavanu à ghjurnalsa di metudi vulgaris, faldes friddi di grandu tulu è un ghjocu spusore negliu, tagliò l'Iroquois increible, chì purtò à u timore è l'horror assulitu à i so genitori. A data, questa subcultura oculta firmamente u so postu legettu cumu trà e altre cultu di ghjuventù.

Per a vestizione di a staghjunada annata, l'stile gòtica hè assai populari, perchè à a maiò parte di i disinfetti, diventa un veru ispirazione. Questa subcultura era influinzata assai micca solu da a direzzione musicale, ma ancu da a literatura è u cinema. Malgradu, a manifestazione più impurtante è insolitica era vestitu in l'altru gòticu, chì avia un sciccu culuridu, è i più impurtanti per quessa eranu cuirine è vinile, satin, gasa è materiali di sesti, diversi tessuti vernici.

Gite gite per i zitelli

Oghje spessu un scogliu oscuru di l'imagine sana pò esse diluted cun un accentu forti, per esempiu, un filu di capelli, una cinta viola o ungiunale rossi. Oru per questu direzzione hè cunsideratu troppu banale, decoru adornatu, perchè qualsiasi cumparachju deve esse di plata o metalli cù sfumaturi friddi.

Un'altru elementu obligatori di l'articoli gòticu hè un muru, chì pò esse nantu à e so calze o in manichi. Inoltre, spessu l'imaghjini cù un vistitu in l'estilu di complementu gòticu cù parechji elementi interessanti, per esempiu, un ombrello o bolero di cordone.

In quantu à u maquillaje in u stile gòticu, hè di spessu chjamatu vampire: a faccia devia esse aristocrática palla, l'ochji sò cullucati cù l'eyeliner negre, è i labbra sò chjubuli di lipstick scarlet nìvuru, rossu o vernice.

Gòticu è u vestitu hè una misteriosa, unusual combination.