Cumu insignà à u zitellu à pusà?

Qualchidine ghjovana mamma hè inervatu da e numerosa dumèstii chì circundanu u so zitellu. Cumu manghjatu, ciò chì hà di sapè cumu fà, sè stessu si fece à pusà per esse, etc. U sonu particulari moltu di a generazioni mai vieve chì u zitellu hè avà ora di diventà indipindente per esse sitate è esce cumprà sti o quella scumessa. À questu locu, i mariti sò cuminciati à preoccupari da chì u zitellu ùn hè micca sentatu, o ancu esse cumpurtamentu di forza, da impignà u so ziteddu à ciò chì ùn hè micca sempre u tempu. A principal hè, ùn hè micca panico! L'avemu da scurdà quandu u zitellu pò esse assicuratu è si valenu a pena aiutà in questu materia.

Chiddu chì u zitellu ùn deve esse?

I normi d'età creati da l'statìstichi usuale sò a maiò di testa di ogni mamma. A più diviziana in u sviluppu di u zitellu da queste norma immediatamente preoccupa. E nunda ciò chì quantu medichi lasciò à i paisaghji intrecciati, più di a mità di elli ancu pruvate à accelerà u sviluppu di u so zitellu. Hè bisliu necessariu per aiutà un zitellu. Ma hè impurtante di observà u principale principale - ùn fate nudda periculu.

Se u zitellu ùn vole micca di mette à a mità annu, ùn hè micca ragiunà per sona una alarma. A maiò parte di u zitellu saperete sta attività solu in 7-8 mesi, quandu elli si pensanu chì sò prontu à preparalli per questu. Tentannu à aghjurnà stu prucessu, i genitori riscanu risicate per feriti, chì anu bisognu à influenza più à a salute di u zitellu. L'unicu ciò chì pò aiutà u vostru figliolu benamatu hè di fà cun ellu rinfurzà a gimnastica è diversi sapete.

Cumu insignà à u zitellu à pusà?

A risposta esatta à a quistione hè esse à pusà u babbu, perchè oghje ùn sianu micca. À quattru misi, pudete piglià u zitellu nantu à i so ghjinochje, abbassendu torberu, perchè ùn ci hè micca scorri à a spine. Se à quellu momentu, u zitellu ùn vi mancu un displetazione, in 2-3 simane ùn pudete aduprà da lasciate da un pocu tempu in un statu migliato trà i cuscini.

À u tempu, u zitellu stessu s'assegghisce à pusà per trattà, pruvatu di gratta à i so mani è di a piaghja. Quandu vi vede chì ellu face attempu simili, cunzidiranu un signalu per aiutà u zitellu in i so successi.

Avà vistu cumu insignà à un zitellu à pusà cun l'aiutu di esercizii. Eccu alcuni exempli:

  1. Pute u ventu di u zitellu nantu à a spalla è trasfurmà torna. Prima in una direzzione, in a direzione opposta. Mantene a to spinge.
  2. Chjamate aiutu unu di i parenti è, pigliate u zitellu da i pezzi di u mumentu è l'oscuranti nantu à l'altru, cumenciu u muvianu cum'è in a cradle.
  3. Turn the baby face per ellu, pigliate pè i pulcati è a rotà un pocu in manu diretta.

Perchè per insignà à un zitellu per esse situatu da una à duie volte, hè improbabile di travaglià, sia pacienza è pruvate micca per apressu. Fate qualcosa più cunsiglii aiutà:

Quantu sanu pò esse? Nuddu postu una risposta senza ambiguu à stu rispettu, tk. u sviluppu di ogni figliolu individuallyu. Sè avete principiatu à pusà un fugliu di quattru anni d'età trà e cuscini, pruvatu di mantene in questu postu per micca più di cinque minuti, per ùn avè micca sopraghje u spine.

Parechji parenti sò quistati per quessa chì u zitellu ùn hè micca assicuratu. Se u zitellu hè più di 8 mesi, hè una occasione di cunsultà u duttore. Sì a so età hè ghjovira, ùn hè micca u panicu. Nantu à u tempu, ellu stessu o cù a vostra appiccica sanu hà amparatu à assicurà uniformi. A cosa principal hè di sustenirà u vostru zitellu in quellu di i so prupietà, ghjucanu cun ellu è cumunicà più spessu. Allora in a vostra famiglia cultivate una sviluppata è armunia.