A figliola d'Elvis Presley hè trattata per l'alcoholismu è l'addiction di droga

Tabloids occidentali, riguardanti una fonte confidenti, scrittu annantu à l'uspitalisazioni di Lisa Maria Presley. Infurmanu chì a figliola di 48 anni d'Elvis hè in un centru di riabilitariu in Los Angeles.

Nova vita

Dopu à parting cù Michael Lockwood, di 55 anni, chì era stata steole i so milioni di parechji anni, Lisa Maria Presley, scantannusi di ripetiri la destinazione di u so famosu paese, hà decisu di principià tuttu da scratch per una di dui fiani.

Insutti è umiliazioni

Intèndite di ignorà e prublemi à u matrimoniu, a donna hà cuminciatu à bèccia è piglià droghe. Sicondu i so amichi, hà aiutatu a bellezza per ùn prestu attenzione à l'ambienti pocu insulenti in a famiglia. Presley estremiu inlocu cù marijuana, sedative, cocaine è calcio.

Cumu a fonte dilla, Lockwood accusò a so mòglia di tutti i so falluti, insultati, culpando in più, è anch'elli aismanu a manu à ella. A volta chì a lotta hè stata fatta da a so cantante, ma, in fine, cunzidiendu e pussibuli possibili fisichi, hà sappiuta una palla boxing.

Leghje ancu

Detox-programme

Per aiutu, l'unica eredi di u re di u rock'n'roll hà vultatu à a clinica specializata u Centru di trattamentu Hills, chì si trova in Los Angeles è hè cunzidiratu unu di i megliaghji di ricuperazione in i Stati Uniti. Stay in it - micca un piacè caru è ùn tutti ùn si pò furnisce. Per u sustegnu chì hà digià iniziatu à furnisce esperti reabilitazione d'elite, hà da esse pagatu 400 mila dolaru à u mese. Per queste soldi, un squadra di metudi travaglià cù ella à u ghjornu è indipindente.