Ashley Graham hà starratu in un dispunellu di dispusizione per l'Elle Canadese

Ricertamenti, u modellu americanu di plus-size Ashley Graham hà participatu in una altra riserva di foto. Questu tempu si pareva nantu à a porta è e pagine di u gloss canadain Elle. È se per un mudellu di 30 anni di età hè un travagliu ordinariu, in seguitu per l'amatori, questu hè un altru ragiò per discutiri a figura di u mudellu, perchè circa un mesi fa, Ashley annuncia chì hà fughjutu attivamenti cù pila extra.

Ashley era in cima

In a nova photo session, Graham hà statu in ropa alta è franca di famosi famosi cum'è Jimmy Choo, Calvin Klein, Vivienne Westwood e altri. A tappa puderia vistu in un vestitu muru nantu à una tela negra decorata cù pietre brillanti. L'imaghjera era cumplementata da un caprettu è di un capeddu beige. A postu hè stata una strada sexy è liberata. Ashley hà presu davanti à u fotògrafu in una cammisa bianca cun un corset nìuru è un cinturallu largu. A vistita era unbuttoned so chì u senu di Graham s'hè struitu. A foto avanti hè assai simile à l'antica. Ashley hè stata assicurata in una sedia, cù una cammisa bianca cun un cinturallu largu. L'imaghjera hè supplementata cun una chaise grisa è un caprettu largu.

Allora dui picculi pubblicati, chì Graham pruduci cù arpi sporti. A strada, una di e fotografia ùn hè micca retouched è i fanelli pudianu vede micca solu u corpu magnificu di u mudellu, ma ancu di a cellulite nantu à e so maglie, chì Graham ùn ci nunda da l'altri.

Dopu quì, Ashley puderia vistu in u pianu di qualcosa di custruisce in un combo biancu è biancu, una fiorita traslutiva bianca, un caprettu è un mantellu rilivutu. L'ultima era una figura di Ashley in una vestita nìta negra, un caprettu è a ropa di colore di culore.

Leghje ancu

Graham fece una corta intervista

In più di i fotografici interessanti, l'Elle canadianu pubblicò una entrevista cù Ashley, in u quale hà dettu cum'ella hè stata di vigliacchera cù a so aspettu, chì ùn anu micca cascà in l'altru pruduttu di a bellezza moderna. Eccu i linii chì puderanu esse truvati in a rivista:

"In una di e mo piani sociale dicenu chì e mo gammi sò una cità di cellulite. Ma avà sò fieru di dì chì e mo gammi sò parti di u corpu chì mostra a me vittoria contru i stereoti. Ùn vulemu ùn permettenu di discussione à u mo corpu, solu perchè ùn piace micca. Credu chì tutti di noi hà vinutu in stu mondu in modu di cumpiendu a nostra missione. Unu di mè - hè di dilla è di mostra a ghjente chì bella sò. Aghju aghju centu cintunarii di lettere ogni ghjornu, in quale e donne anu graziosu per vedene i mo ritratti, si pruponenu à pusà una bagnu. Da l'omi chì dicideru di cumprà u so vistimentu francu in fiancu, dopu avè guardatu à e mio foto. Sò assai cuntentu ch'è da puderebbe assistisce a ghjente, facenu a so vita più bella ".