Basturma da carne

Basturma hè carne virghe, chì ghjè spessu sirvutu à una table festiva, per pampere è sorpresa di l'ospiti cù un pezu originale. Ma, hè parechje, ùn hè micca difficiule di preparalli a casa. Scuprite puru per voi stessu!

Ricette per a vìta basturma

Ingredients:

Preparazione

Vi parvaraghju cusì per fuglià bastorma basturma! Allora, a carne hè stata trattata, cutata in parechji piezi ugguali di forma rectangulare è mette in solu salitu. Abbandunate u furmagliu per circa 5 ghjorni, mette in a frigoristica, è poi amare pè 4 ori, cambiendi l'acqua da ogni 30 minuti. Dopu questu, secca a carne secca, impannuta intrappulata in tela di cuttuni, installate a stampa nantu à u sopra è partite per 3 ghjorni, ogni ghjornu, cambià u tela. In seguente, in ogni pezzu nantu à u bururatu, inserisci un spallezza di lignu è fate e pezzi di filu per un locu seccu, bien ventilatu per una settima. Pigliate u chaman è tutti l'altri spezii, dilùscenu cù l'acqua, cercone u tezza è sguassate a mistura per a notte in a fria. U ghjornu dopu, piglianu e munzieddu di carne acquistata da u panchina è appicca staghje nantu à a siccà durante 1 simana. Basturma prestu hè sirvutu à a tavula cum'è un fucili di carne, tagliatu in tagliati finti.

Basturma di vacca in casa

Ingredients:

Preparazione

In u pane, fate l'acqua è dispunì tantau saltu per sparisce un ovu crudu. Allora pigliate è pone à pezzi di carne. Da quì sopratuttu, pìccule pressu per avè cusì hè sempre in l'acqua. Mandemu u dumiculu per 2 ghjorni in a frigorifera, è aghjunghje u appiccicate tutta a notte sottu a stampa. In un tavulinu, mischjà tutti i cunduti chjamati: pepite ch'hè, salinu, pappacciu, prugna, sunli, chili picatu è aziunatu seccu. U mistu risultatu hè abbastanza riccuvutu cù ogni pezu di carne, facemu un pezzu in ogni burulu è passa una corda. Scoprei tazzi di vitedda in gasa seta è fate in una spedizione bien ventilada durante 2 simane. Basturma prestu hè statu un frenu festiu, cut in fette finti.