Lake McKay


Centu di laghi salini spargugati in u paisaghju di l'Australia di u Nordu è l'Ovest, è a maiò parte sò pocu pocu è solu solu di a precipitazione staghjunale. In u tempu staghjunatu, l'acqua pò pudè fridenà in u so sanu per i canali di drenaje superficial - perchè questu, u grandu di i laghi cambiassi assai. Uni pochi di fà turnà in i marmorei, è quarchi asciutta sanu è sò cuparti di salti è ghjuvatu.

Nnamuratu dopu l'espluratori Donald George Mackay, chì, cù i so frati, era u primu per sguassà l' Australia , u Lacu McKay hè inferitu in grandezza solu à i laghi di Katie Tanda Eyre, Torrance è Gurdner - all located in South Australia.

Infurmazioni ghjugna

U Lacu Makkai (in u linguaghju di u aboriginal pitjantjatjara - Wilkinkarra) hè u più grande di centu di laghi saline evaporati spargugati in tutte l'Australia uccidentale è u territoriu di u Nordu in u Grandi Desert Sand è u Desertu di Gibson è Tanami, è ancu a più grande in Australia Occidentale è a quarta più grande di a zona in u cuntinente , cuminciannu a superficia di 3.494 km².

A prufundità di u lagune hè dipende quandu avere duverà. In a tempesta chiuchju, a prufundità di i grandi laghi in a regione pò alcuni diversi metri. Certi chjucchi di petite chjucu anu una prufundità di menu di menu di 50 cm. À u Lago McKay, a so prufundità ùn hè micca incerta, ma presumibbilmente si trova annantu à mezu à sti dui estremi.

L'acqua pò esse guardatu in u lavu durante almenu sei mesi dopu à u dilùviu. In questu pezzu, un cummerbund efimerou diventa un habitat impurtante è u postu di nidificazione per i vaccinanti è avicani.

Cumu ghjunghje?

I settlements vicinu à u lavu sò Nyirripi è Kintore. Quì puderebbe riservà una scursione per u lavu o piglià un carpettu.