Trattamentu di dubacteriosi in i zitelli

Più di più è più spessu, i mamis facini cun un diagnòsticu cum'è una dysbcteriosis in un novu. Violazioni di a biocenosi naturali di u intestinu si manifestanu in forma di disordini o stinata, nausea è vomitazione constantemente, regurgitazioni frequenti, dolore è distruttore. Inoltre, ancu s'ellu si tutte e manifestazioni clini sunnu evidenze, i cuncettizzioni finali ponu esse fattu dopu l'analisi, chì confirma o disprove u disbildatu.

Hè assai difficiuli per dà cunsiglii generichi nantu à a cussidenza di dysbiosis in i zitelli, perchè secondu a gravità di a malatia, u metudu di u so trattamentu è i preparazione necessarii sò diffirenti.

Medici di primi aiuti per a dysbiosis

A maiò spessu, a dysbiosis in i zitelli hè dopu un trattatu d'antibioticu prolongatu, alimentatu improperu, cù alimentazione artificiale è altre fattura sfavorevoli per u zitellu. Inoltre, u criscamentu di a microflora patogenica pò esse facilitata da i cunflitti in a famiglia è di situazione stressanti, malati virali è infizziosi, disordini di l'organi di u digestivu.

In più di i sintomi dolorosi, a dysbrateriosi si pò mancu una mancanza d'appetite, mancanza di utili è nutrienti per una poca assulurazione di l'intestinu, a perdita di pisu, a diminuite di l'immunità è l'altri consecuenzi desaggianti.

U trattamentu di dbabuteriosi in i zitelli debe esse cumpletu: sò stati medicini speciali è medizzioni rilativi. Queste include:

  1. Eliminazione di a causa chì accorcateu a malatia.
  2. Prutezzione di i zitelli.
  3. U picciriddu artificiale sò stati messi tuteli.
  4. Hè impurtante per aghjurnà a dieta è a dieta di u zitellu. À a dysbacteriosis u vintitulu crudu è i frutti, corsi grassi di carne, prudutti di lattini, i zucchetti sò contraindicative. Sittimu manciari di banna, manghjatoghja, risu è macinata, patate, carne di pollame è cuniglia.
  5. Prima di trattà a dysbrateriosi in i zitelli, hè necessariu di stabilisce u regnu currettinu di u ghjornu, per pruteggià u zitellu da l'emozioni è u stress emocionale.
  6. Per eliminà i microrganismi patogeni un medico prescriva droghe particulare (antibiotici, bacteriofagichi o antiseptichi intestinali - secondu i risultati di e teste), dopu cù l'aiutu di pruibitichi o prebijotichi, a lacto è bifidobatteria sò colonizati in u intestinu.
  7. Per impidiscia a deshidratazione è cumpensà a perdita di elementi di traccia essenziale, u zitellu hè permessu di travaglià solu di salinu di glucose.
  8. U trattamentu di dbabuteriosi in i zitelli pò esse supplimentati cun rimedii folkiali, cum'è decucuzioni di camomile , stemma di San Giovannino, salvatore è altri leghje, chì anu pruprietà d'antisepichi.