Lactostasiata durante a caccia

Molti parechje facenu a lactostasi durante i zitelli. Fattu vene, ci hè un sforzu incomplete di u pettu durante u manghjà è u lattu stagnate.

Cause di lactostasis

Sta situazione pò esse causata micca solu per l'incoronazione di u regnu di l'alimentazione di u zitellu, ma ancu cù tennuleghja stijinta, situazzioni stressanti, l'ipotermia. U rolu d'overstress nervi è i sinsenzini hè chì ci hè un spasimu chinu di i catene di glàndula. Per via di u risultatu, u sviluppu di latti hè difficiule. Inoltre, a lactostasi pò esse per u fattu chì u zitellu manca un pocu, è u latte hè pruduttu da a mamma assai. Comu u risultatu, sta discrepanzia trà a quantità di latti pruduttu è a necessità di u zitellu hè acquistatu.

Spécialmente spessu, lactostasi durante a caccia faci in primiparas. Siccomu i so duttori di i pesti ùn sò micca cumposti bisognu, sò più inghjuliati è stretchi. In certi muggini i alligatori pò esse difficili grazi à a forma, i caratteri anatomii di i glànduli di mammiferi, è in particulari a struttura di u capezzolu hè particularmente impurtante.

Semu devi esse attumente chì, cù una discontinutazione intensa di lactostasi, si sviluppeghja cun un altu gradu di probabilità.

Sintomi di stagnazioni di lignu

Lactostasis vene in più in u periodu iniziale di postpartum. Questu hè dovutu à u fattu chì una piccula cantina di latti hè abbastanza per un novu natu per saturà. In l'eventu chì i glàndali mamari ùn sò micca sbulicati solu, dopu à pocu l'u lume s'acumule. In u risultatu, i suluzione di glànduli sviluppanu. A criscita pressioni in u lobulendu di a glutena porta à l'appearance of edema è infjammazione. Inoltre, u latinu stagnante hè un sustratu bonu per alimentà l'infezione, chì pò assicureghja à l'evoluzione di mastite . È questu imporri à a gravità di a cundizione.

I sintomi principali di a lactostasi in una mamma d'infermiera sò i seguenti sintomi:

  1. A glandula di u mammiferu torna più densu, a pelle hè quantore riguarda da a pulita.
  2. Sensazioni dolorosa à toccu a glutine.
  3. L'espansione di e vini nantu à a glàndula mamaria hè chjaramente visibile.
  4. Oghje, a lactostasi durante a caccia pà a crescita di a temperatura di u corpu.

Trattamentu è prevenzioni di lactostassu in e mamelle

Parechji sò interessate da sese puderà alimentà cù a lactostasis, è a risposta serà inambiguosa. L'amallezza di a lactostasi s'hè continuatu. Dopu tuttu, u latti cuntene assai sustegnu utili è necessariu. In questu casu, ponu spessu oghje u zitellu à u pettu, è pudete cuntinuà l'alimenta in u modu di solitu.

Per u trattamentu di a lactostasi durante i zitelli, hè impurtante restituisce u prucessu di latti è pruvate à volu cumplèttanu a glàndula mammaria. Questu significa chì si dopu l'alimenta di u ferru hè fermu densu, pudete esse sprimà l'u latinu restante. Per fà questu, hè pussibule ridienttazione di stagnazioni cù l'aiutu di i pompi di mammali o à u manualmente. Inoltre, cù u sindromu di u dulore severu, pudete aduprà analgistà.

A più chjave di ricurdà - solu contra-indicative hè l'usatu di scaldà, cumpressione di u spiritu è ​​altre prucessu termale. U so usu spessu porta à a diffusioni di u prucessu è u sviluppu di i cumplicabbili.

È per prevene a lactostasi, deve cuntene i regule seguenti:

  1. Sapete per esse spressione u lettu right , è, per quessa, pudete impedisce stagnazioni.
  2. Hè impurtante di guardà cumu si u zitellu sceglie u pettu. Dopu tuttu, questu puderia disturbà u prucessu alimentariu. U picciriddu semplice si cansu di una sucità inefficient, è a maiò parte di u latti quede in i canali di u pettu.
  3. Hè necessariu selezziunate posture convenient for feeding with lactostasis, è serà megliu chì a postura à quale l'area condensata di a glàndula mamila hustera.
  4. Evite intervallusalli longu entre alimenti.