Tentati dentchini in i zitelli

I paisani, chì i figlioli ani travagliatu u stadiu di dentalli rapidamente è senza pinzeri, ponu esse chjamati furtunati. Perchè in a maiò parte di i casi, u prucessu di dighjà in i zitelli hè assai cumplicatu è hè accumpagnatu da parechje mumenti dispiacenti.

Quandu i primi denti si sò?

Hè impussibile di nome l'aghjurnamentu exacte è l'schema di dentali in i zitelli. Hè cunnisciutu chì i so rudimenti sò furmati in u corpu di a mamma. E in casu chì una donna duranti u gravidenza ùn avia micca sughjettu di malatie seriche, cum'è infestazione virali respiratorja aguda , a gripe, rubella, a malatia di rinnhe, a tossicosa severa, l'insistence persistente è altri, l'eruzzioni accumenza in a rigioni di 4 à 7 mesi.

U fattore ereditaricu pò cambià l'urdinamentu di dentalli in u zitellu à una data più appena. Questu hè, se a mamma o u babbu hà avutu finatu i primi denti, ùn cume micca chì u zitellu piacè i paisani cun un ricchju in bocca prima di u tempu debitu.

In altre parolle, l'apparizione di i primi denti di latti hè un prucessu particulari. In a prublema pediatrica, ci sò stati cases chì un zitellu era natu cun un di dui denti, o erani ausenti finu à 15-16 mesi. Tali fenomeni sò cunsiderate cum'è a norme è ùn ne micca bisognu di trattamentu.

In quantu à u schema di dentari à i zitelli, hè appressu chè a manera:

  1. Sicondu i reguli, à l'età di 5-10 mesi, i primi incisivi centrale di u minimu.
  2. Allora in 8-12 - l'incisive centrale superiore.
  3. Da 9-13 mesi, l'incisivi laterali spuntati, seguitu da i più bassi.
  4. I primi molars (l'alta e dopu i molars bassine) pò erupt up a un annu è mezzo.
  5. Dopu à 16 à 23 mesi, u zitellu hà tagliu è altri fangs.
  6. Cumplassi a dentione à questu stage, a seconda molars prima più bassu, più altu. Questu hè quandu u zitellu hè di 31-33 mesi, ùn deve esse 20 denti in a so bocca.

A secunna di l'eruzzioni, è u tempu di a so aspettu pò varià secondu di i carattaristi ndividuali di l'organiziu è di fatturi externu.

I signali principali è pussibuli di dentari

Comu regula, l'eruzzioni di i denti superiori è inferidiali in u zitellu ùn passà in bigtoni. A sintomatologia principali, predice l'apparizione imminenti di un novu dente hè:

I signali avanti sò i più cumuni, è quasi tutti i babysi sò venenu per elli. In ogni modu, a dentione dapoi di sempre di i denti in i zitelli hè accumpagnata da a frevi, vòmitu, toscia, diarrea , morta. Sti sintomi sò cunsiderate assai dubbitii, perchè ponu signalà per altri malatii.

  1. Allora, contru à u fondu di l'eruzzioni, a temperatura di u corpu puteva risaltu à 38-39 gradi è stà à questu livellu per 2-3 ghjorni.
  2. U disordine assuciatu cù l'aspettu di a dita hè ancu intarfacente: u zitellu sguardi tuttu in a bocca chì vene à a manu, in più, per via di u praticu appetite, i mamis cambianu u menghjornu è u regnu d'alimentazione. Comu regula, in casu di stu casu, u fugliale hè freti è acqui.
  3. Runny nose quandu u dentru hè causatu da a secrezione di mucus aumentatu. L'excusa saliva in a bocca pò pruvucà l'apparenza di una tezza mulata.

Se tenete sti sintomi, avete bisognu di cunsigliu un duttore per verificà chì ùn sò micca altre malatie. Inoltre, certi pediatrici sò di l'opinione chì a febbrazione alta, a frustrazione è cusì ùn anu nunda di fà cù i denti.