Pudete vede uva à doncine?

Indudittamente, durante a tacitazione, i matri bisogni à manghjà assai verdura è frutti, chì cuntenenu e so vitamini necessarii è elementi traccia. Ma avete bisognu à esse selettivu à queste alimenti.

Per esempiu, a preferenza si deve esse furnitu à manzili, zappanu, patate, pienu. Ma cù ravane, cucumari, cole è piddus, avete averaghju bisognu, perchè pò causà furmazione di gasu eccessiva in ellu è u zitellu.

Uva per l'ameglie

U propiu hè u vignetu. Dà introduzzione in a dieta, deve esse assai pruduttivi è solu trè mesi dopu da u nascita di u zitellu. Uva cù a tacchera pò causà certi cambiamenti in a cumpusizioni di u sangue di a mamma è si passanu cù u zitellu à u latte.

Malgradu u fattu chì ci sò assai cose utili di a raghju, ùn devenu micca esse purtatu. A castagna di e raghji ùn hè micca digerutu di moltu tempu in u stomacu è perchè a fermentazione è a furmazione di a gasa. Questu porta à colic inevitabbile à u zitellu.

Inoltre, e racina cuntenenu una gran quantità di zuccaru, chì hè assai faciule di digià. E in i primi trè mesi, eterna avè bisognu di i dolci è aderiscenu à una dieta stretta. Hè micca necessariu tantu di a figura per l'operazione normale di u viaghju gastrointestinali di u zitellu è, per quessa, u so sonnu di a so nur normali.

Un "ma" à favori di uva per una mamma in infermiera

Sè ancu di decisu di spirimintari è manghja uni pochi uva, seguità a reazione di u vostru corpu. Se ùn ci hè micca spulazione è altri sintomi incontestabili, perchè più preziosu, questu pruduzzione ùn fate micca u zitellu.

Madri di enfermazione cù un stomacu forte ùn pudendu manghjà micca solu e racini, ma quasi tutti l'alimenti. A cosa principale: cunnosce a misura, questu hè, manghjanu tuttu in pocu à pocu è à u listessu tempu seguità dinò a riazione di u zitellu.