Golden Pavilion


Per parechji seculi, u centru culturale di u Giappone hè a cità di Kyoto . Hè cè famosu per i so fronti, i castelli è i tempii buddici. Ancu durante a Siconda Guerra Munniali, i posti di sta cità sò stati salvati da u bumbardamentu. Frà l'oggetti salvati era u Pavellioni d'Oro - una di i tempii più famose in Giappone.

Storia di u Pavellioni d 'oru

Giappone - unu di quelli paesi, chì à i ritimi altri di u sviluppu pò mantene a so cultura è i tradizioni dopu à un velu di misteru. No sorpresa, a maiò i turisti anu micca sanu in quale paisolu u Pavatu d'Oro si trova. Intantu, a so storia data di 620 anni. Hè da quì chì u terzu Shogun Ashikaga Yoshimitsu hà decisu di abdicate è di custruisce un palazzu chì diventerà a fugliale di u paradisu Buddista di a Terra.

In u 1408, dopu a morti di Ashikaga, u Pavellioni d 'Oro di Kinkakuji fù cunvertitu in un tempu Zen, una succorante di l'Scuola Rinzai. Half a millenniu dopu, in u 1950, hè statu brusgiatu da unu di i monumenti chì decidenu suicidari. I travaglii di ricustruzzioni duraru da 1955 a 1987. Dopu à questu, u palazzu facia parti di u complexu Rokuon-ji.

Dapoi 1994, u tempiu hè un ogettu di u patrimoniu culturale di a UNESCO.

Stile architettonicu è dispusitivu di u Pavellioni d 'oru

In origine, u tempiu era custruitu annantu à u situ di un monasteru abandunatu è u portale chì Ashikaga Yoshimitsu trasforma in un centru di guvernu - u Palazzu di Cina. Ancu sera, u tradiziunale japonesu fù sceltu per u Pavellioni d 'oru in Kyoto, cusì a struttura era una struttura quadrata di quattru stori. U so nomu hè stata datu à u tèmpiu per a foglia d'oru chì cubriu tutti i so pareti esterni. Per prutezzione di u revestimentu utilizatu vernice urusi

.

A decorazione interiore di u Pavellioni d 'Oro Kinkakuji pare com'è questu:

U burlatu di u pavellone d'oru di Kinkakuji era spuglitu cù l'corteza di l'arburi, è a so decoru era un spire cun un fenof Chinese.

U focu chì succidia in u 1950, hà distruttu u tèmpiu in terra. Grazzi à a dispunibilità di fotografia antica è dati di l'ingenieria, i architetti di u Giappone riiscì à riaghjustà à u restu u Pavellioni d 'oru. Foglie Gold-plated è u prutezzione protettiva di Urusi fôru rimpiazzati da i più forti è più affidativi.

Avà, u arrange di u Pavellioni d 'Oro Kinkakuji hè dinò:

Avà hè utilizatu com'è siraden, questu hè un repositore per reliudhi di Buda. Quì sò priservatu i seguenti relìchi storichi è culturale significativamente:

Giardinu monasteru di u Pavellioni d 'oru

Dopu à a fine di u seculu XIV, stu ogghjanu religiosu era circundatu di un giardinu è laghi. U lavu principali di u Pavellioni d 'oru in u Giappone hè Kyokoti. Hè chjamatu ancu un "spiagge", perchè mostra un riflessu chjaru di u tempiu. Stu stagnu prufunnu hè chinu d'acqua chjaru, in u mezu di e quali si trovanu chjuche è chjucchi cù pinu. U dirittu da u fiumu di l'acqua risultati di intricate forme è dimensioni, chì formanu l'arcipelagu.

L'isuli principali situati nantu à u territoriu di u Pavellioni d'Urgellinu di u Kinkakuji sò l'Isola di Turtle è a Crane Island. Quessi anu mitulogichi per una longa longevità personificata. Se vi vede à u riflessu di u tempiu, pudete vede cum'è i pedichi è l'isuli fucinanu i so scorni. Questu insurga novu u rigore è a sofisticazione di a struttura.

Cumu si avvicinassi à u Pavellioni d 'oru?

Per evaluà a bellezza è a scala di questu edifiziu, avete bisognu à andà à a parti cintrali di l'Isula Honshu. U Pavellioni d 'oru hè situatu in u sudu di a cità di Kyoto in a zona di Kita. Appena ci hè a lucernazione da i Himuro-michi è u Kagamiishi Dori. Da l'stazione cintrali à u tèmpiu, pudete piglià l'bus di cità numero 101 o 205. U viaghju dura 40 minuti. Inoltre, pudete piglià u metro. Per questu, avete bisognu à vultà in a linea di Karasuma è sminisce à u Stop Kitaoji.