Itami Airport

Osaka Internaziunali di l'Aiacciu, situatu à a regione Japanese Kansai, hè unu di i più grandi di u paese. Ogni annu sirviziu più di 14 milioni di passageru.

Itami ayer è oghje

L'Osaka Airport ùn hè micca menu cunnisciutu sottu u nome d'Itami, perchè una parti significativa di stà si trova in a cità di u listu stessu. L'aeruportu hà iniziatu u so travagliu in u 1939. À quellu tempu accetta i tituli internaziunali è naziunale. Dopu l'apertura di un aeroportu mudernu in Kansai in u 1994, Itami principia à specializà solu in vols domestici, mentri a parola "internazionale" in u nome di l'aeroportu hè sempri usata. Oghje u portu di l'Osaka hè ancu usatu per u trasportu aereu di u trasportu.

L'Osaka Airport in u Giappone accupa un edifici chì hè divisu in:

I servizii servizii da u terminal

L'Osaka Internaziunale di l'Osaka hè còmico è hà una gran varietà di servizii. Oghje sales di stanza d'alta qualità sò à dispusizioni di passageru, cumpresi VIP-salotti, salumi d'equipaggiu, i matri di mamma è zitelli, i parcu di ghjochi, butteghi di everture, i servizii privati. In u 2016 Itami hè ricunnisciutu com'è u megliu l' aeroportu in Giappone per u bagagliu di bagagliu.

I turisti chì anu spendatu più di 10 mila JPY per una compra in i so toli lucali pudete emendar un reimbursement VAT. Per fà questu, hè abbastante per certificar e forme di fiscali di u fretu in u cunfini, è cuntattate cù l'autorità appropritatu. A dumanda pò esse mandata da u publicu. Iurni privati ​​sò stallati in a terminal suviera di l'aeroportu.

Cumu ghjunghje?

Ci hè parechje manere di vene à l' Osaka Airport:

  1. Per taxi. Cars stop in the parking lot when leaving the South and North terminals. U viaghju in a cità ùn dura nè più di 1 ora. U costu hè 15 mila JPY (circa $ 130)
  2. In trenu. Da u centru di a cità porta un monorail direttu. A tarifa hè 1000 JPY ($ 8.7).
  3. In autobus. Molte viaghji di trasportu publicu porta à l'aeroportu. U viaghju à elle varieghja da 400 à 600 JPY ($ 3.5-5.2).