Mosque di Zahir


In a cità malacca di Alor Setar , chì hè a capitale di u statu di Kedah, a Mezchezza di Zahir si trova. Hè statu custruitu annantu à centu anni fa è hè una di e mosche in più in u paese .

Storia di a mezquita di Zahir

Originamenti in u situ di questa facilità hè stallatu u cimiteru di i suldati di u Kedah State, chì mortu in a guerra cù i siamese in u 1821. Quandu era statu erettu, i creati anu inspiratu da l'architettura di a mezquette Aziza, situata in u nord di l'isula di Sumatra in a cità di Langkat. A mezidona di Zahir différie da ellu in grandi dimensioni, chì anu assolutu alcuni grazzi à l'erecció di cinque enormi cimi. Sò simbulizii i cinque pilastri di l'Islam.

A ceremma di inaugurazione ufficiale hè locu u 15 di uttùviru 1915. Hè cundottu da Sultan Abdul-Hamid Halim Shah. A causa di u fattu chì l'avvenimentu era diventatu u venneri, u primu vennari predichendu in a moschea di Zahir fù lettu da Tunku Mahmud.

Stile architettonicu di a mezoula di Zahir

Per a custruzzione di sta struttura religiosa hè statu attribuita una lenza di 11 558 metri quadrati. U territoriu di a mezidra di Zahir comprende i seguenti ogetti:

Quandu designu stu munimentu monumentu, i architects utilizanu l'architettura islàmica è Indo-Saracenic. Duranti i vacanze religiosi è i sermoni di vennari in a mezchezza di Zahir hè stallatu à 5000 persone. Questu, è u splendore architecturale, permette di includà in u numaru di l' immubiliare architettoniali più notarii di Malasia è e mosche più belli in u mondu.

A Mezchea di Zahir hè una mezquita statale è serve com a mezcheva principale di a cumuna musulmana lucali.

I fatti interessanti à a moschea di Zahir

Ogni annu u ghjocu si trova u locu per u cuncorsu statali di recitatori Quranu, chì attrae l'attinzioni di un grande numaru di turisti. Dopu l'edifiziu di a mezchezza di Zahir ci hè un stabilimentu priestariu di u zitelli, è ancu a custruione di a corte di Shariah.

L'imaghjini di sta mezacca malasia si pò vedà nantu à e muntagne d'argentu di u Kazakistan, emissimu u 28 di marzu di u 2008. In a pruduzione di muniti cù u valore r u valore di 100 tenge Kazakhstani, pura 925 è stata prutetta. Intrèimu in una seria chjamata "Festu mezchi di u mondu".

Quattru anni dopu in u 2012, a stissa seria hè stata annunzata cù muniti d'oru chì rapprisentanu a moschea di Zahir. Questa ora a so denominazione era di 500 tedeschi Kazakhstani, è in a pruduzzioni l'oru di a 999 a prova hè stata utilizata. U disignu di muneti fù sviluppatu da l'artisti Akhverdyan A. è Lutin V.

Cumu à a messa à u Zahir?

Per vede stu munimentu architetturale è religione, unu deve passà à u sudue di Alor Setar . A mezocca Zahir si trova 500 m di u centru di a cità è 100 m da a costa di u fiume Kedakh. Pudete à truvà quì à pede o à taxi. Se vi andà da u centru di a cità à u sudu-punenti nantu à Lebuhraya Darul Aman (road number 1), pudete esse in u so edificio in 11 minuti.

A più veloce di entre a moschea Zahir hè un caru o taxi. Trascendendu da u centru di Alor Setar à longu a strada Jalan Istana Kuning o Lebuhraya Darul Aman, pudete esse à a porta in 5 minuti.