Sumiyoshi-taisia


In una di i più grande città japonesi, Osaka , hè u magnìficu templeu shinto u Santuario di Sumiyoshi-taisha, chì hè u principali santuariu di u diu Sumiyoshi. Sicondu i leggende, l'ànghjuli di quelli chì sò anch'elli in battaglie di suldati è pescadori, chì eranu patroniati da stu diu, sò stati trovi.

Storia di Sumiyoshi-taixa

Sicondu e credenze lucali, l'idea di crià stu tempiu Shinto era di l'Empress Dzing, chì preoccupatu chì i navi reali ùn puderanu micca di mare. Allora decide di circà l'aiutu di u patronu di a navigazione - u diu Sumiyoshi, chì hà custruitu ancu u Santu Sumiyoshi-taisia.

In fattu, a custruzzione di u tempiu era necessariu per a furmazione di a cultura Heian. Hè per quessa chì durante u prossimu 1871-1946. Sumiyoshi-tayxia porta u titulu di u Santu principalu è era sottu a tutela di u statu. Da u 928 à u 1434, u santuariu fù riferitatu regula, è da u 1810 a ricustruzzione cuminciò à una freccia più freti.

Struttura architettonica Sumiyoshi-taisia

In u territoriu di u cumuni di u tempiu sò edificati, ognunu di quale hè dedicatu à unu di l'entizzioni spirituali di Kami:

U principale custruitu in Sumiyoshi-taixa hè u Santuariu di Sokocutsu-no-onomikoto, chì fù struitu senza pilastri. Duranti a so custruzzioni, fù creatu un stilu architecturale separatu - Sumiyoshi-dzukuri. Questu tempiu hè u più anticu edifiziu, in addition à u tesoru naziunali di u Giappone .

Una funzione di u tempula principali di Sumiyoshi-taisha hè chì i vigori di a so basa sò sviluppati à una alte insignificante - sulu 1,5 m, chì hè parechji volte di menu di novi edificazioni. A wall reticule di u santariu hè divisu in dui pareti ugnanu cù un pilastru.

In u tettu di u tempiu di Sokocutsu-no-onomikoto ci hè un crucifiu, o un fiori, in l'stile di u ototigi giapponese. U cavallu hè aggratu cù cinqui cadàstichi cadunu.

Ùn ci hè micca cunnissioni trà i tempii Sumiyoshi-tayis, ma sò tutti quessi a so strada: a tamagaki, chì, in turnu, hè chjusa di u restu di u mondu da a cima di l'araimi. Sì u seguitu à u sudu di u tèmpiu principali, pudete vedere a porta di pietra di Thorium, cunnisciutu com'è u kakutory. Ci sò diffirenti di u restu di a porta rituali cù i so pilastri quatratu è u travagliu mezzu chì si stende oltre u principale vigili.

In più di l'edifizzioni di u tempiu, in Sumiyoshi-tayxia pudete visità u park, induve i stagni pittoresca sò rotte è i culturi centenario. Se vulete, pudete camminate à u ponte di Soribashi, chì, secondu a legenda, serve com'è una forma di frontiere entre u mondu di i dii è u mondu di i persone.

Cume si avvishà à Sumiyoshi-tayxia?

Stu anticu edificiu religiusu si trova in u sudu-punenti di l'Île Honshu, à menu di 8 km da a Osaka Bay. A causa di u fattu chì u templeu Sumiyoshi-taisa si trova 9 km di u centru di a cità japonaise di Osaka , ùn sarà micca difficiule. Per questu si pò piglià u metro o tramu. Circundente ci sò dui ligeri di trammi: Hankanka-Hankai è Liquiquenki-Uemachi. U percorsu da u stancu di trammi à a facilità porta pocu minuti. À 240 m di u tèmpiu, una stazzione di metro è Sumiyoshitaisha, chì pò esse assicuratu nantu à a linea Nankai.