U ghjornu turisimu internaziunali

U turismu mudernu hè sviluppatu cù le e fronti. Sì a migità di u 50 di l'ultimu seculu turisti in u mondu eranu circa cinquanta million, dopu l'annu l'annu era già avviatu circa un milionu di persone. U trasportu hè megliu è diventà più accessibile per a classe media, in a maiò parte di paese avanzatu, e persone pò esse dighjà di furnisce di u dirittu quantità per passà a vacanze in un locu in l'esteru. I previsioni dimustranu chì in u 2030 u nùmeru di turisti anu aumentatu à 1,8 miliatura, è a maiò parte di elli seranu purtatu à u puntu desitxutu da avè.


Storia di u ghjornu di u turismu

U 27 di settembre 1979 hè a data quandu u ghjornu di u Turismu Internatu fu primu celebratu. Perchè stu ghjornu era sceltu per questu avvenimentu? A cosa hè chì à u fini di sittembri a staghjone turistica in u nostru hemisferu nordu hà vultatu à a fine è a ghjente si face cumprà cumercià à pricà à u Sud. In questu ghjorni, festivals, manifestazioni, festini ruvellini timed à u sviluppu di u turismu sò programati, sò stati in parechji paesi di u mondu. Ùn hè micca sicretu chì un gran numaru di i paesi cunzidi stu settore di l'ecunumia per esse u principalu in u so budgetu. È prumettenu di mantene esse avvenimenti in un modu grande è à u livellu più altu.

I primi turisti siranu cummerciale è aristucratici, chì puderanu furnisce u viaghju longu. Avanzamenti, avemu avutu passà annantu à a strada per arrivà à Chine, Tailanda o Giappone. Ma à pocu tempu i navi fubbe più freta, ci era avale è furmari, è in una materia di ora pò esse trasferitu à a fine di u mondu. Dopu à a Prima Guerra Munniali, l'urìsimu hà cessatu di ghjucà un rolu impurtante cum'è prima. A classe mediana cuminciò à viaghjà, per scopre e cità, springs d'acqua minerale. U trasportu aereo sò dispunibili, è in territorii esotico oltremi, anziani colonii europei, diventatu un destinazione attraente per i turisti.

Cumu celebrà u ghjornu di u turismu?

Ùn hè micca cattivu, quandu e autorità lucali entende chì sta industria hè impurtante, è organizate avvenimenti nozzi di u ghjornu di u turismu internaziunale. Avemu cunsigliatu per ùn micca missu cum'è festività, perchè spessu i più famosu tour operators arrange premji per elli. Quì ùn puderebbe micca solu funità, ma ancu uttene facilmente un bigliettu gratuitu à una vacanza stranera. Di sicuru, i chancei di successu ùn sò micca assai altìssimi, ma ùn risicate micca solu, micca nunda. Un ghjornu spent not with the usual TV, ma in ghjirandulati à a cità, chinu di concerti, concerti o cuncerti, hè megliu ricurdatu da i vostri figlioli.

Hè bellu si avete u tempu è di soldi per oghje oghje in Tailanda, Giappone o Ghana. Pudete dinò cun una cumpagnia animata fà un sviluppu à un piccu di a muntana o visitate un locu turcu. Ma chì avemu duvemu fà per quelli di noi chì viranu in locu remotos e avè da andà à travaglià ogni ghjornu? U sviluppu di u turismu pò ghjucà un rolu impurtante in u nostru paese, aiutendu à richiamà i tradizioni esqueciati locali, u patrimoniu culturale. Sò assai abbastanza vicinu à noi sò incantu à i cantoni, musei, antichi belli, chì si dannu di l'attinzioni generale. Un petit viaghju à una regione oghjincu o un viaghju per a natura cù a famiglia sana pò esse diventate più interessante da un longu titulu à un paese straniero.

Perchè ùn mancanu un Paese hawaiano , chinese, grecu o giapponese in un ghjornu turisticu internaziunale à a vostra dacha? L'assortiment di prudutti di a vendita hè cusì rica chì pudete fà facilmente preparà un platu naziunale da i ingredienti più esotico. Costumi di costruzioni, guitare, tequila, foglia, una sira in l'aria aperta - tuttu questu vi daraghju assai impressioni.