Pane pasticceria pè tufoni

Pudete puru cocerete parechji tipi di massa per ogni furmagliu , senza aghjunghje ose, mantra o altre prudutti d'animali. Trè trè ricetti simplici per pastizzà lean for tufoncini sò cullate in stu materiu.

Ricetta per un pastellaje magicu per cunfermiera

Ingredients:

Preparazione

Preheat l 'acqua per quessa si face più calente. Disolvi in ​​u liquidu un pezzu di zuccaru granulatu è levitu frescu, è poi di lascià l'ultime à attivà. A inizione di l'attivazione serà signalata da a furmazione di un capu d'esprimmi cù e picculi bubbles d'aire nantu à a superficia di a suluzione di levadura. Passa a farina a través dun tamaru è combina cù u pienu di salinu è di u puddastru, fate un fisheghju in u centru di a misura è valdi in a suluzione di levadura. Allora aghjunghje a mantra è u zitellu di cimentu, è accumincia a ghjunghje a pasta cù un processore alimentariu. A prova preinfarente prima di moltu ùn hè micca nicissariu per questa prova, è cusì pudete pudè subitu subitu in porzioni, sfattendu cù i vostri palme, fugliale è molteniu. Prima di mette in u fornu, u teste di pezzi maghju esse permettenu per esce da 15-20 minuti.

Prestu, pasta di magra di pasties

Ingredients:

Preparazione

In sta ricetta, un minimu di ingredienti, è per quessa chì u schema di preparazione hè elementale simplice: putate tutti l'ingredienti sdè, po pozzu allighjà l'acqua calzola è a mantra, è amassi a pasta elastica. L'ultime ùn deve micca micca caked o pegà a mani. Capisce a tazzuletta cù a pasta è si stalla di 15 minuti, dopu a quale pudete subitu immediatamente per fà u pirozhki.

Massina pani nantu à u salottu brine

Ingredients:

Preparazione

Calami in calore l'acqua. Sì avè u latru di soia à a vostra dumanda, cambia a salata à l'amanduli o preparanu una mistura. Dissolve u zuccaru in un liquidu apenas caliu è aghjunghje u levitu per a suluzione. Fate chì a levadura fate attiva, quessa, formate una tappa di spuma nantu à a superficia di u liquidu, poi poverà in l'oliu vegetale è aghjunghje a farina passata per u colpu. Dopu avè cuddinu u cuntinuu cù a pruvenzale di prupòsitu, lasciate per cullà à duppià in grandezza.