Torta "Lady fingers"

Dopu l'occasione festiva, pudete fà un pastellu "Signore di u dettu", a so ricetta hè simplice di fà cumercià, è u pastellu finitu serete assai impressiunanti nantu à a tavula.

Dientete cumu fà un pastellu "Lady fingers".

A ricetta pè u pasticcellu "Signs di Madonna"

Per fà u cuncepimentu "Ditta di a Madonna" avemu bisognu cookie separati , eclairs , una crema delicata fatta da chocolatche ready-made e la crema agria (o megliu da u iogurtu uncetazione generosa).

Ingredients:

Per a crema:

Preparazione

Prima sò appruntate a pasta di cugliera pè eclairs: rinfriscà a coperta cù l'acqua, pour u latte, calore nantu à u focu è frette a mantra in u latte. Portonu à u principiu di fogghiu cun cuntinuvisi cuntinui. Agghicà a farina è cuncecu à questa mutazione.

Paghjate pocu è inghjuntanu in a mezora d'oghje, intricciate finu à uniforme.

Preheat the furnu à una temperatura di circa 200 ° C.

Scambià a stufa di panini nantu à u baking paper è coguanu cù mantra. Squeeze long strips of pasta (circa 8 cm) - billets d'eclairs - cù una sacchetti di cunfitte o una siringa. Aggiini eclairs for 20 minutes, apicultate u focu è, apre a porta, lasciate in u fornu per altri 10-15 minuti.

I culinari cucina: frettu cura à a crema agria o iogurt cun zuccheru. Aggiunte u chocolate frettu, stitch.

In solitu, eclairs individuali sò chini di crema è spedinu di sopra. Hè necessariu per cumprà eclairs cù crema prima di plegà a torta o di fà in u prucessu di a custruzione. Se tenete una siringa di cunfitte o un saccu spiciale cù un pezzu, sarà faciule per cumpagnie i pasticci. In una versione simplificata, avemu chjude l'eclairs da un latinu è l'impone cun crema.

À u pranzu, avemu sprezzatu u pastellu da l'eclairs, promazyvaya ogni culle di pasticceria crema. Pone a torta per 3 ore in un locu chjucu per svanà.

Se vulete a crema in eclairs è in u cunfettu chì si ferma, bisognu di aghjunghje una solu ghjuvillaria à gelatinosa (a gelatina necessita di 10-25 g).

Torta "Lady fingers" di ciliegia

I Ciliegie sò stati freschi pitted o canned in u so propiu sucre, o congelate. Ciliegia per un pezzu chì si mette in un colander, permette sopra u zuccherinu, poi poverà cun u mischju di zuccaru è di fugliale. Staggerate e cigliati cù eclairs (lea a prima ricetta, vede sopra). Un zuccaru pocu zitellu pò esse include in a crema.

Coghju prestu "Signora di dettu" dopu chì a crema hè aggruppata nantu à i casgiaghji picurini è a cicculata grilla. Dopu à quessa, u pasticciottu esse postu in un locu friddu durante 3 ore, perchè tutti eclairs sò bè ​​fugliati da crema.

Servimenu a torta "Lady fingers" cù tè, coffee o rooibos.

Ci hè una altra versione di a crema per eclairs è pè u cunfettu "Ditta di a Madonna" - cipolle di zucchero.

Ingredients:

Preparazione

Poveri in bocca a tagliera, a ghjuvannia, u zuccaru è u fucu.

Pour le lignu in un pappaddu di pappagallo e porte à fogghi nantu à u focu medium.

Pìantizza u lettu è fretce un magre di magre in un pappuluzzu cù lati cun cuntinuvisi cuntinui. Filtre din masse per un filtru in un panu neu. À u caldu più bellu, calentemu un pocu, è prumesse in u gradu d'ingassi.

In un altru pratice, fretce u chocolate (preferibile in un bagnu di acqua).

Mirtu u latru crema è u chocolate.

Fate a crema a crema, imtene cù eclairs è custruiscenu una torta "Lady fingers".