Uveditu di Kefir

E pezzi è bollenti da a pasta di levitu nantu à u iogurt sò speciali in lush è aria, anu si sianu baked in u fornu o in un tagliu. Ùn aghjunte micca durante un bellu pezzu, ma si sò caliati in un forno di micru, sò diventate una volta, com'è s'ellu si sò freschi da u fornu, savurosu è spécialmente savurosu.

E si avete vulutu un bellu pezzu, ma ancu ùn sapianu cumu si prisentanu à a furmazione, a fette di levadura nantu à kefir - questu hè ciò chì hè necessariu per i principianti. Ùn hè capimachja à tuttu, è si cuncera perfetta per una sola mitad hour, dopu chì a pasta ùn deve di tene dentata è pudete creà a vostra primi capunieri. Un minimu di sforzu è u tempu, è pudete maravigliate a maraviglia cù i to erate. A reputazione di un affari impetuble hè assicurata!

Pruva di levitu nantu à kefir

Ingredients:

Preparazione

Cunnisciamu legumissioni in temperatura corta, di corpu, di latti. Mettile separatu kefir, manghjusta, ova è sali. Scrivemu cù u levitu è, anu aghjustendu a farina, amassi una pasta molta è brutta. U roll in un ciucciu, l'asciugate cù farina è fate in un grande cunigliu sottu una bagnu facia. A pasta di levitu nantu à kefir sempre hè magnifichi sopra, quasi 3 volte, perchè duppe spaziu spaziu. A mezza ora dopu, a pasta è pianta è aghjustate finu à u novu aumenta in volumu.

Avete pudarete travaglià cù a massa - scoggiate è scultetu ciò chì u vostru core vole: cunfetti, pasticci, pasticcini, panini, bagels. Spread on a baking tray, coperta cù una spugna è dà "distanza" minuti 10. Intucce 15-20 minuti in un forru preinfirmatu à 180 °. U cuntenutu caloricu di una robba, senza piglià à cuntà u riposu, hè 210 kcal per 100 g.

A ricetta per una pasta di levitu di levatrice nantu à kefir

Ingredients:

Preparazione

U levitu hè addivatu in un poghju di acqua cale, copre è aspetta 10 minuti, finu à ch'elli "ghjucanu". L'ovu è u sali fate trimigliate cù un saccu, aghjunghjenu i zuccaru è iogurtu, pour a levadura è l'oliu vegetale. Trascurgendu, introdiscerà a pocu di farina. I Farinni pò passà menu di l'indicatu in a ricetta, è quì u principale ùn hè micca di soprappunisce. A pasta ùn deve esse ligera è bè. È finu à quandu ùn abbiusce u pegu à i vostri mani, stà à aghjunghje farina è u mettiu in un pappuluzzu, oliu.

Cù cù un pacchettu, ancu cuparti da l'oliu, è impannillata cù una spugna. Parternu in un locu caldu è tranquillu per sulu mezzura ora. Dopu l'amulizzatu a pasta lucali risanata è a fabbricazioni. Semu devi esse nutatu chì quandu si frittura, anu aumentatu assai in volumu, cusì, sparghjendu nantu à a padedda, abbandunava assai spazi librettu.

Levastru di levitu nantu à u kefiru

Ingredients:

Preparazione

Calami u kefir fatta di casa à circa 30 gradi è a levitura di a levitura. Add Margarita fridda, ova è zuccherera. Siftemu a farina cun una diaporama nantu à a tavula, fate un purgamentu è fremu u misu di u kefru d'ova. Piglia micca pasta spura. Hè bellu si avete un pocu peggy. Scorrini in una bola, mette in una film di alimentazione è mandi à u frettu! Finu à a margarina hè freschata, è megliu in a notte. A più longa stalla quì, più faciule ch'eddu hè di travaglià cun ella. È in a matina pudete cumencià torti è pasticci . Sta pasta si combina perfezziunamente cun impurtanti dulce è salate.