Gayatri Mantra

Gayatri Mantra hè unu di i mantras Vedic più impurtanti in Induismu. Hè dedicatu à a dea Gayatri è compone di 24 sìllabbi, chì sò presruvinuti da u famusu cantu "Rig-Veda". Sicondu i reguli hè bisognu di leghje questu mantra dopu a pronunzia a sillabba "om".

Gayatri Mantra: Basi

Questu mantra hè dedicata à Bhagavan Sri Sathya Sai Baba. U mantra cuntene quattru elementi chjave:

  1. Gayatri hè a forma mètrica vòdica, espresiva.
  2. A personalità, per a bocca di quale u mantra intr'a u mondu.
  3. A deity à quale u mantra hè dedicatu.

Ci sò diversi mantras di Gayatri. A versione classica hè stata creata da un salvaticu Vishwamitra, è questu sonu era a basa di tutti l'altri chì sò dedicati à i racy di raghim. Ci hè Vishnu Gayatri, Durga Gayatri, Ganesha Gayatri, Lakshmi Gayatri, Rudra Gayatri, Sadashiva Gayatri.

Gayatri Mantra: Parolle è Meaning

Gayatri Mantra hè assai populari, cum'è questu citattu in parechji scritti importanti, chì pò esse chjave "Harivamsa", "Manu-smriti" è "Bhagavad-gita". Chanting this mantra porta à saviezza, comprenda è illuminazione.

U mantra stessu sia cusì:

OM

BHUR BHUWA Svaha

TAT SAVITUR VARENJAM

BHARGO DEVASYA DHIMAKHI

CUNZU SÍ NAH U CORWNS

Se traduce verbatim, u so significatu è: "OM! Oh, Terra, Cielo, Swarga! (Oh) chì Savitar hè u megliu, Deity brillanti, pensemu chì i nostri pinsamenti (El) vi (sì) vi inspirate!

Cusì, per questu mantra, una persona si volte à e forze chjave di a natura, à mondi più altu in a cosmologia di l'induismu. Quissa spiega a so forza. Comu altri altri, hè bisognu di diri Gayatri Mantra 108 tempus, durante a rappisintazioni usando rosario, chì vi permette micca micca persu mentre leia.

Sai Gayatri Mantra

Cunsiderate una versione nominali di u mantra, dedicatu à Sai. Questu mantra, cum'è l'altri, hè custruitu nantu à a basa di a versione classica:

OM SAYISHVARAYA VIDMAKHE

STITAYA DAVAYA DHIMAKHI

TAN NAH SARVAH NATURAL

A traduzzioni di questu mantra rende: "Oh, Beloved Lord Sai! Vulemu appellu à voi, perchè avemu tornu cunvintu chì sì u Signore supremu di tuttu. Vi cunsettenu à meditazione , chì porta à a cunniscenza di a Verità, perchè sì u Diu di a Verità. Vulemu appellu à voi cun una preghiera per dàtene tuttu ciò chì necessariu di avvicinari è stabiliscenu in a cuncienza divina " .

Duranti a pronuncia, ùn avete bisognu di pensà à e parolle, in significatu. Hè necessariu di vene in armunia cumpletu cù sè stessu, rilassate, è cù tutte l'ànima merge cù u sonu chì fate. Per evitari di distrazione è di pudè cantate cù i vostri ochji chjusi, ùn anu a paura di fà i sbagli in numeri, l'usu di u granu.

Virgo Premal è Gayatrimantra

Ritratti populari assai di Dev Premal - un musicista cumunitariu di music meditazione. Hè unificatu i mantras di lettura in Sanskrit cun un sonu di strumenti perfezzione cumminciata. Se preferite per meditar à a musica, pudete esse interessatu in l'album chì Deva Premal hà publicatu:

Duranti 15 anni nantu à u palcuscenmu, hà guadagnatu u maestru veru in u so generu è diventa una fantastica popularità in i circhuli rispettivi.