A Mandala di purificazione da u negativu

A ghjente scambià cù l'altri ùn solu cù parolle, ma cù l'energia. Sfortunatamente, ma micca sempre hè pusitivu. Parechje in i so cori dicenu diversi cosi desaggianti, curse è desideranu a morte. E persone cun energia di enfasi cume una stafferta perchè di sta flussu di energia, per quessa impurtante per sapè cumu per prutezzione.

A Mandala di purificazione da u negativu

I esoterismici crede chì i sinistri sagrati anu tremu energia è se sapete cumu utilizà, pudete piglià à parechji difficultà è prublemi. Ci sò mandalas universale chì pò esse usatu da e persone chì necessitanu aiutà.

Per turnà a furtuna è a furtuna, pudete aduprà a mandala, chì hè chjamata "Quattru Fasci". A figura custituisci quattru behi gialli nantu à u fondu blu, trè da quali sò diretti in altitudine è unu hè falatu. U culore biancu per u fondu ùn ci hè vanu, cumu purifica l'energia è hà a putenza per riflettà e vivite chì pò perisce una persona. Parechje persone usanu u culore biancu durante a meditazioni . U culore giallu di i raggi hè un simbulu di a ricerca per a liberazione interna. U raghju media raghjunatu hè una tonalità verdi è luminosa, chì indetta a rinuvamentu cuntinuu di l'energia è a vita. In u centru di a Mandala, chì rende successu è prosperità, hè un circhiu di culore rosu, chì u so funzione principali hè di attivà, trasfurmà è purificà l'energia.

Cumu utilizà a mandala di prutezzione da a negativa?

A stampa hè colposata davanti à voi è fighjate à u centru, eccu, nantu à u circhiu di ruru durante 3 minuti. Allora, nantu à u raghju, ragliendu. Tuttu u principiu hè da esse ripetuta da almenu 12 volte. Allora andavanu bisognu di più forte è cun fiducia trè volte i vostri brami, chì sò sonu cusì:

"Suggerimentu di mè stessu i prugrammi negativu è sguassate di energia brutta straniera, u gattivu uvientu, spoorage è altri informazioni energètichi. D 'avà, un u male ùn intrudutti u mo campò. Cusì sò!

Dopu quì avete bisognu di leghje u "Patre Patre" tri voti.

Cumu tissutu u mandala?

Pudete fà per voi un incantu cù l'aiutu di i fillepi di lanna di u lignu è i pani di lignu. Sceglite u culore per purtà l'energia. Per una petite maschera pudete piglià l'acchianari. Pusete dui paligliate i venti u ventu in u centru, è dopu unu d'elli scumpressate in un angulu right è torna torna fixate cù un filu in u locu di cruci.

Passemu à a tela. Pigliate u filu è l'stende da una punta di u bastone à l'altru, cum'è accade in a figura. Per a attraversione, trasfurmate u filu di u spicule. Per mudificà u culore, corbe un corpu à u bastone. Per complicà a cumpusizioni, pudete aghjunghje più dummè. Utilice un amuletu prestu sempre cun voi.