Inspection in ginecologia

L'esame ginekologica hè di grande impurtanza in a prevenzione di assai malatii di l'esfera sessuale femminile. Hè per quessa chì ogni donna di u fieru sessu, invevà l'età, deve esse regularmente (almenu una volta cada 6 mesi), anche mancu ùn penseranu micca, sottumette à sta prucedura (o in una cunsultazioni di e donne o in qualche centru medico chì ci hè un spécialiser in stu prufilu ).

L'esame in ginekulugia in a storia di una donna hè stata studiata. Basatu nantu à a dati obtati, un pianu per più esaminazione di u paci hè fatta, se ne necessariu.

Preliminarii conversazione (survey)

Prima di vultà à l'esame medica, u ginunu averebbe dumandà à una donna una parechje dumande. Prima trova a data di l'ultimu menstruazione, a durazione è a natura di u ciculu, l'età di l'iniziu di a menstruazione, chì tipu di malati infegiosi è ginekoloogichi chì a donna hà sappiutu, sia a vita sessualmente, sicondu sia tutela, quantu pregnancies, partitu è ​​aborti.

Inoltre, u duttore si trova chì a donna è i so parenti anu trastornamenti mentali, endocrini, cardiovascular, unni travaglia, quale hè a cumpusizioni di a famiglia. I risultati à queste è à altre dumanda aiutanu à u ginecogu in a formulazione di u diagnosticu curretta.

Pruvisione ginecològica

L'esaminazione in ginekulugia hè fatta nantu à una sedia in una pusizioni horizontale cù l'usu di strumenti sterili. Prima, u duttore analizeghja i genitali esterni, dopu l'esame hè realizatu "in li specchi", allura u duttore prupone l'utru è l'appendage (ie, i tubi fallopiani cù l'ovari).

L'esaminazione "in li specchi" implica a pruduzzioni in a vagina di un strumentu plastivgianu solu (l'"mirror"), à traversu quandu i muri di a vagina si distìnguinu è diventanu dispunibbili per inspeczione.

Stu tipu di ecciteghja ùn hè micca fatta in i zitelli chì ùn anu mai avutu sessuale (vèrgini), in a mancanza di signali di malati ginekoloogichi.

Duranti stu prugramma, hè megliu per una donna chì ùn cresce è respira indurmatu è suecia, per ùn ùn interferiscenu cù u ginianu da fà u so travagliu.

Quandu vistu "in u specchiu" u duttore pò piglià l'alta, a purtata di a putenza è u cervice per l'analisi. Puderà ancu esse scraped u canali di cerviculescu per più esaminazioni citològichi.

Doppu avè u cumplettu di l'ecunomicu, u ghjineculogginu cuntene una palpation bimanale di l'utru cun appendis, per quessa, pruvucatu l'utru, u collu, i oviu è i trompi e tartini cù e mani. In questu casu, u centru è l'indici di dite di una mano sò inseriti da u duttore in a vagina, è l'altra banda hè pusatu nantu à u spaziu pubicu di a donna. Fingers tuccate u collu, è a manu situata in l'abdomen, i ovari, i tubi fallopi è u corpu di l'utru.

Preparazione per l 'esaminazioni ginekulogichi

Se una donna hè passatu à un ginecologu, hà bisognu di preparà un certu modu per questa visita:

  1. Per un o dui ghjorni, bisognu à rinunzà cumbattenti.
  2. Seven days before a doctor visitis, vi tocca à utilizà qualsiasi suppositori vaganti , sprays o pillettes.
  3. L'ultimi dui o trè ghjorni ùn ne non bisognu di douche è usanu miglii speciale per iogge di i posti intimi.
  4. Per lavà hè necessariu à a sera, à a vigiglia di a spezialità; A matina di u stessu ghjornu, ùn hè micca necessariu.
  5. Dopu à 2-3 ore prima di l'esame, ùn avete bisognu d'urinate.

Dopu a sestazione

Doppu avennu un scrutine ginekulogica, una donna pò avè duvutu un spotted fluvianti di parechje ghjornu; Inoltre, sò pussibuli aghjustà i dolori in l'abdomeni più minimu. Eccu una situazione nurmale.

Se, dopu unsi ghjorni dopu à l'attuali strumentu, a scuperta cuntinua, sarà abbundante è sangu, u risicu di u tristu, a temperatura sopra, hè necessariu di cunsultà un duttore senza fallimentu.