Hyperplasia di l'endometriu - sintomi

L'iperplasia di l'endometru uterinu hè una proliferazione patologica di u capu internu di l'utru. Questa parte di l'utru hè sottumessu variazioni cìlici cuntenutiali in u ciculu menstruali. Sutta l'influenza di l'hormone, l'endometriu si sviluppa gradualmentamente, cambiando a so struttura, è preparanu per sughodu u ovu fecundatu.

Chì ci hè "iperplasia endometriali", è chì hè?

Prima di stabilisce i simpute di iperpassi di l'endometriu, ci vole à dì chì tipi d'endometriu hè. Allora asigna:

I più frequenti sò formule glandulare è glandulari-cicisti di iperpjassi, chì sò carattarizati da danni à a capa endometriali è a furmazione di quisti.

Chì sò i sintomi principali di l'iperplasia?

Cume spessu, i sintomi d'iperplasi endometriu sò oculati, chì fa cura difficultà. In a maiò parte di i casi, a donna ùn hà micca moltu, è ella s'assumiglia di a prisenza di a malatia dopu un esventu preventivo.

In certi casi, cù l'emergenza di i sintomi d'iperplasia endometriali di l'utru, e donne nota un deterioru in u benessivu. Cusì a maiò spessu osservata sò:

  1. Violazione di u ciclu menstruali, in parechji manifestazioni. A maiò parte di e donne cù sta malatia hè prestu menstruazione.
  2. L'apparizione di pruvucazione, micca ligata à a menstratura. In regula, questu fenomenu hè osservatu in u periodu di Amenorrea, i.e. ùn hà nunda di fà cù u ciclu menstruali.
  3. Dolce di dolce in l'abdomeni più minimu, chì a zitella, à certe volte, s'associa cù secrezioni menstruali.
  4. Infertility - pò ancu esse attribuiti à i sinistra di iperplasi endometriali. Sviluppeghja com'è u risultatu di una violazione di a capa endometriali di l'utru, chì si sviluppa, impedisce a impegazione di u ovu fecundatu.

In più di i sintomi esmentati, hè ancu pussibule identificà è predisponente per u sviluppu di a patologia, disordini:

Hè assai difficult, senza a storia instrumentale, per determinar a prisenza d'iperplasia endometriore in menopausa, perchè u principale di i sintomi - assignazione, una donna pò piglià un mesi. Questu hè dovutu à u fattu chì, cù l'estinzioni di a funzione femina, a menstratura sarà inestabile è micca intermittenti.

Cumu hè diagnosticata iperplasia?

Prima di u diagnosticu di "iperplasia endometriali" hè diagnosticatu, i signali di a so prisenza sò cunfirmati da ultrasound data, chì risultatu in u trattamentu di a malatia. Nurmalmenti, u spessione di l'endometriu uterinu ùn deve micca supiraze 7 cm. Se hè più ca u valore indicatu, unu parlà di patologia.

Da facilità, l'iperplasi endometriu hè definitu in postmenopausii, quandu u simbulu primariu hè l'apparizione di u sangue vaginal, sanguinanti.

Cumu hè trattatu iperplasia endometriali?

U prucessu terapeuticu di sta maladie hè dumandata, prima di tuttu, a normalizar u fondo hormonale di una donna. a causa principale di u sviluppu di l'iperpasi hè un desequilibri hormonal.

Dopu a realizazione di testi di laburatorii, chì necessariu includenu in sè stessu l'analisi di un sangue nantu à l'hormone, l'hormonoterapia hè numinatu o nominati.

A attenzione particulare hè pagatu à u gradu di l'amparendu (proliferazione) di l'endometriu. I medichi seguitanu constantemente a so cundizione, pruvate à prevene a furmazione di un tumore malignu.

Cusì, un diagnosi puntuale di a malatia juva un rolu assai impurtante in u trattamentu di l'iperplasi endometriariu. Per quessa, ogni donna hà visitatu un gininuvulu ogni 6 mesi per verificà è prevene e malatie ginecologicu.